Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

AnytimeCRM pentru departamentul de marketing

01 Decembrie 2010




Provocarea principală pentru departamentul de marketing poate fi definită prin două cuvinte: Demand Generation.


Departamentele de marketing sunt nevoite din ce în ce mai mult să se organizeze în aşa fel încât să creeze şi să comunice “motive” de cumpărare către clienţi. În specificul B2B şi B2C, comunicarea şi activităţile de marketing au nevoie să fie susţinute de software specializat, cu ajutorul căruia să se gestioneze mai eficient marketingul către clienţi şi parteneri.


Informaţii complete pentru campanii de succes

Un element cheie în lansarea unei campanii este ca în baza de date să existe informaţii complete despre clienţi/leaduri, astfel încât să se poată face o selectare uşoară a subiecţilor şi a preferinţelor lor de comunicare. AnytimeCRM îţi permite o identificare facilă atât a acestora, cât şi a informaţiilor lipsă, utilizând o componentă de căutare avansată. În acest fel, puteţi să identificaţi împreună cu oamenii de vânzări clienţii care nu au adresă de email sau număr de telefon şi să completaţi
informaţia lipsă înainte de startul campaniei.


Segmentarea portofoliului pentru o abordare personalizată

One size doesn’t fit all!
Împărţirea portofoliului în segmente relevante te asigură că poţi să susţii o abordare personalizată cu fiecare client. În acest fel, ai şansa să maximizezi rezultatele iniţiativelor de marketing.


Transformă site-ul firmei într-un generator de leaduri

Web-to-lead este foarte util în campaniile online, de bannere şi Google AdWords, pentru că, din ce în ce mai mult, companiile utilizează mediul online pentru a atrage clienţi noi şi pentru a promova serviciile sau produsele. Funcţionalitatea web-to-lead permite generarea unui număr nelimitat de formulare în landing page-uri pentru captarea de leaduri.


Odată completate datele de către subiectul interesat, web-to-lead creează un lead nou în AnytimeCRM, identificând campania, sursa leadului şi produsul de interes. Ulterior, leadurile pot fi calificate rapid şi transferate către vânzări.


Califică eficient leadurile pentru a maximiza vânzările

AnytimeCRM îţi pune la dispoziţie câteva funcţionalităţi cheie pentru un management eficient al leadurilor. Poţi să încarci în sistem leaduri din fişiere excel, poţi să aloci aceste leaduri către agenţii de telemarketing sau telesales, iar, ulterior, aceştia să marcheze prin interacţiuni efortul de promovare. În felul acesta, calificarea leadurilor este mai precisă, păstrându-se un istoric al interacţiunii cu leadurile sau cu clienţii.


Urmăreşte sursa succesului, evaluează rezultatele campaniilor

În situaţiile în care comunicarea se face pe canale diferite, este foarte important să urmăreşti eficienţa fiecărui canal în parte. AnytimeCRM îţi permite să asociezi fiecărui contact, lead, client sau oportunitate sursa din care acestea au fost generate.


Utilizând rapoarte de performanţă, poti să identifici uşor dacă clienţii tăi au venit de pe site-ul web al companiei sau au răspuns pozitiv în urma organizării unui eveniment. În felul acesta, poţi să iei decizii referitoare la alocarea bugetului de marketing pe fiecare canal, în funcţie de eficienţa acestuia.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite