Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Nokia Care Center lansează un card de fidelitate

01 Decembrie 2010






Prin serviciile oferite, Nokia Care Center, operat de Euristic Partner, nu repară doar telefoanele mobile ale clienţilor, ci oferă şi asistenţă tehnică şi recomandări pentru orice probleme legate de produsele Nokia. Valeria Ţenescu, manager Nokia Care Center, a explicat pentru Market Watch modul de funcţionare a centrului şi a anunţat lansarea cardului de fidelitate, începând din 15 noiembrie.

Care sunt principalele probleme cu care vin clienţii în Nokia Care Center?

Solicitările clienţilor care vin în centrul nostru sunt diverse. Pe lângă serviciile de tip hardware (cosmetizare, curăţare etc.) şi software, acordăm suport pentru aplicaţiile şi serviciile Nokia (e-mail, hărţi de navigare etc.). Pentru că fiecare client este cel mai important pentru noi, oferim soluţii care satisfac nevoile solicitantului. În centrul situat în str. Grigore Alexandrescu nr. 59, reparăm doar terminale şi accesorii Nokia, efectuăm intervenţii, atât în garanţie, cât şi post-garanţie.


Aveţi clienţi fideli?

Da, avem. Clienţii folosesc cu încredere serviciile noastre, de aceea, după prima vizită, pentru orice altă neclaritate revin pentru a obţine informaţii, rezolvări, soluţii. Se întâmplă, de asemenea, să vină clienţi cărora le-a fost recomandată locaţia de către utilizatori care au folosit serviciile noastre şi au fost mulţumiţi. Cea mai bună promisiune de calitate este una demonstrativă, tocmai de aceea am creat cardul de fidelitate, ce oferă o reducere de 5% aplicabilă atât la reparaţiile post-garanţie, cât şi la achiziţia de noi accesorii Nokia. Discount-ul se oferă la fiecare vizită la centrul de service, pe toată durata valabilităţii de 12 luni a cardului, începând cu data de 15 noiembrie 2010.


Ce solicitări ale clienţilor pot fi rezolvate prin telefon?

Recomandările pe care le putem oferi prin telefon sunt reduse, deoarece motivele care pot genera anumite disfuncţionalităţi sunt variate. Este important şi recomandăm clienţilor noştri să nu intervină asupra produsului.


Care este costul mediu al unei reparaţii?

Costul unei intervenţii de service este în funcţie de solicitare, complexitatea procesului de remediere, dacă se utilizează piese sau nu. Pentru cea mai simplă intervenţie, care presupune diagnosticarea defectului, costul este de 25 de lei, fără TVA. Numărul reparaţiilor pe zi este de aproximativ 23-25, astfel că lunar soluţionăm în jur de 500-600 de solicitări.


Care este durata medie a unei reparaţii?

Durata medie a unei reparaţii este de 20-30 de minute. În funcţie de solicitare sau complexitate, acest interval se poate extinde. În cazul în care reparaţia constă în lipituri pe placa de bază, timpul de reparaţie se poate extinde până la 24 de ore, intervenţia realizându-se în laboratorul propriu situat în altă locaţie, în care avem mediul şi echipamentul adecvat. Tehnicienii din cadrul centrului au pregătirea tehnică necesară desfăşurării activităţii. Participă constant la cursuri, training-uri de specialitate, fiind permanent la zi cu inovaţiile în domeniu.


Au existat situaţii când problemele au fost soluţionate temporar?

Apar şi astfel de situaţii, din diverse motive. De cele mai multe ori sunt legate de utilizare, setări, nefamiliarizare sau unele defecte aleatoare.


Mai există cereri pentru repararea modelelor vechi?

Nokia este lider de piaţă, terminalele fiind foarte fiabile, de aceea solicitările la modelele vechi sunt, în general, de cosmetizare. Pentru modele noi, situaţiile tratate sunt legate de cele mai multe ori de neclarităţi din partea utilizatorului. Piesele pe care le utilizăm în toate cazurile pe care le soluţionăm sunt noi, originale şi direct de la producător. Pentru protejarea mediului înconjurător, piesele defecte sunt preluate spre a fi reciclate de către o companie specializată. Prin programul de reciclare implementat, telefoanele care nu mai sunt de folos utilizatorilor sunt lăsate în centrul nostru. Predarea produsului cu scopul de a fi reciclat se realizează în baza unui proces verbal, tocmai pentru a susţine buna noastră intenţie.


Ce alte servicii oferă Nokia Care Center?

Clienţii au posibilitatea de a achiziţiona accesorii Nokia originale, având acces la o gamă largă de produse pentru care au garanţie 24 de luni de la data cumpărării. De asemenea, primesc asistenţă tehnică pentru orice neclaritate pe care o au cu privire la produsele şi serviciile Nokia.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite
florin
am un Nokia N8 vreau sa stiu daca se poate pune Android pe el sau un program pentru gps mai bun sa se vada cladirile
28 Iulie 2011, 02:24:32