Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Euristic Partner oferă în cadrul Nokia Care cosmetizarea telefoanelor la preţuri promoţionale

16 Decembrie 2010




Cu ocazia sărbătorilor de iarnă, în centrul Nokia Care, situat pe Str. Grigore Alexandrescu nr.59, sector 1, se lansează o nouă campanie promoţională. Astfel, dorim să fim mai aproape de clienţii Nokia Care în pragul sărbătorilor şi nu numai. Campania promoţională este valabilă din 15 decembrie şi se va întinde pe o durată de 3 luni.

Prin această campanie, utilizatorii oricărui model Nokia pot, la preţuri avantajoase, să îşi cosmetizeze telefoanele. Pentru a beneficia de această promoţie, clientul trebuie să se prezinte la centrul Nokia Care. I se preia telefonul, iar reparaţiile se efectuează pe loc. Durata medie a unei astfel de reparaţii este de aproximativ 15-20 minute sau chiar mai repede, în funcţie de complexitatea acestuia.


Costul unei astfel de reparaţii este în funcţie de elementele de carcasă schimbate. La manopera de montaj, clienţii vor beneficia de o reducere de 20% faţă de preţul de listă afişat în cadrul magazinului.


În general, elementele de carcasă ale unui telefon care sunt expuse gradului mare de uzură, din cauza utilizării, sunt carcasa faţă, tastatura, carcasa spate, capacul de baterie, precum şi butoanele laterale (în funcţie de model).


Elementele de carcasă, piesele care se vor utiliza, sunt originale, direct de la producător, şi sunt disponibile în limita stocului, cu menţiunea că se vor putea comanda pe toată durata promoţiei, la solicitarea şi cu acceptul clientului. Din experienţă, se estimează recepţionarea comenzii în scurt timp, astfel clientului i se soluţionează cererea de cosmetizare în termen de 5-7 zile de la data în care s-a prezentat la centrul Nokia Care.


Situaţiile în care clientul va aştepta pentru recepţionarea elementelor de carcase necesare vor fi excepţionale şi estimăm că acestea vor fi pentru variante preferenţiale de culoare dorite de o parte din utilizatori.


De asemenea, menţionăm că se vor putea onora doar cererile pentru care producătorul încă oferă posibilitatea de a comanda componentele necesare carcasării. Există posibilitatea ca, pentru anumite modele de telefoane, care au fost lansate cu mult timp în urmă, componentele să fie indisponibile pentru a fi comandate.


Piesele schimbate se returnează clienţilor sau, cu acordul acestora, se vor recicla prin programul de reciclare implementat în cadrul magazinului, prin care s-au creat şi spaţii special amenajate, care pot fi utilizate de către fiecare client. Ulterior, acestea vor fi preluate de către o companie specializată, care le va recicla.


Toate aceste reparaţii se realizează în post garanţie. Elementele de carcasă ale unui terminal nu fac obiectul garanţiei, de aceea clientul nu trebuie să prezinte certificatul de garanţie şi factura de achiziţie a produsului.


Pentru manopera realizată şi piesele schimbate, clientului i se acordă garanţie conform legislaţiei în vigoare din România.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite