Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Prima ediţie Novensys Integration Club

16 Decembrie 2010




Andrei Caunii, Novensys


2009 şi 2010 au reprezentat doi ani de schimbări majore pentru industria de retail şi distribuţie, nu doar la nivel global, ci şi pe plan local. Noile provocări cu care se confruntă aceste două sectoare, precum şi soluţiile practice de soluţionare ale acestora au fost prezentate în cadrul primului eveniment din seria Novensys Integration Club, susţinut de compania Novensys şi Microsoft România.

Conform oficialilor Microsoft prezenţi la prima ediţie a Novensys Integration Club (Ioana Răzvan, Microsoft Dynamics Business Lead, şi Teodora Panainte, Partner Technology Adviser Microsoft), principalele provocări cu care se confruntă companiile din retail şi distribuţie la momentul actual sunt încetinirea creşterii pieţei, extinderea competiţiei, multiplicarea canalelor de vânzare, schimbarea atitudinii clienţilor (implicit şi al comportamentului de achiziţie), constrângerile financiare şi capitalul limitat.
Acest cumul de factori are un impact vizibil în schimbările continue ale politicilor de business, companiile focalizându-se preponderent pe strategii de reducere a costurilor şi creştere a eficienţei opraţionale. Un demers greu realizabil fără suportul vital al soluţiilor IT dedicate, flexibile şi scalabile, care să poată fi adaptate cerinţelor reale de business. Şi care să poată răspunde rapid schimbărilor din piaţă, respectiv să fie capabile să asigure un suport decizional de calitate, în timp real.



Ioana Răzvan, Microsoft Dynamics Business Lead


Din această perspectivă, Novensys şi Microsoft România au argumentat utilitatea şi beneficiile pe care le oferă portofoliul de aplicaţii de business Microsoft şi în special soluţiile ERP Dynamics NAV şi Dynamics AX, aplicaţii complexe, concepute să răspundă eficient cerinţelor companiilor din retail şi distribuţie, la un raport calitate preţ competitiv, raportat la oferta existentă pe piaţă. Un portofoliu complet, care a reuşit să reprezinte alegerea optimă pentru peste 300.000 de clienţi la nivel mondial şi din ce în ce mai mulţi în România. La creşterea pe plan local Novensys are un aport important în calitatea sa de Microsoft Gold Certified Partner, cu peste 40 de clienţi Microsoft Dynamics. (De altfel, la începutul anului în curs, Novensys anunţa ocuparea primei poziţii în clasamentul partenerilor Microsoft Dynamics din România, fiind al cincilea an consecutiv în care compania s-a aflat pe o poziţie de top în clasamentul primilor 10 parteneri locali pe soluţiile ERP Dynamics).



Teodora Panainte, Partner Technology Adviser Microsoft


Pentru a ilustra concret modalităţile practice prin care soluţiile AX şi NAV au adus beneficii palpabile clienţilor săi, staff-ul Novensys prezent la eveniment (Andrei Caunii, Managing Partner, Gabriel Pavel, VP Sales&Operations, Alexandru Radu, Senior Account Manager, Adrian Bageac, Technical Manager Microsoft Dynamics Novensys, Dragos Stanescu şi Senior Consultant Novensys) a prezentat două studii de caz relevante pentru domeniul distribuţiei (studiu de caz al implementării Dynamics AX la compania Aquila) şi retailului (studiu de caz al implementării Dynamics NAV LS Retail la compania Heinrig).



Gabriel Pavel, VP Sales&Operations



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite