Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

Mio asteapta vanzari de peste 2.000 GPS-uri in decembrie

16 Decembrie 2010



Mio Technology estimeaza vânzarea a peste 2000 echipamente de tip GPS în luna decembrie. Evolutia pozitiva înregistrata în luna noiembrie si estimarile optimiste aferente lunii decembrie pot duce la un numar total al GPS-urilor vândute în 2010, de catre Mio Technology, de 23-25.000 unitati.


”Luna decembrie este una foarte importanta pentru evolutia anuala a pietei locale de GPS si implicit a vânzarilor înregistrate de catre Mio Technology. Primim deja semnale pozitive din piata, care ne fac încrezatori în vânzarile de echipamente personale de navigatie în aceasta perioada. Pe lânga luna decembrie, lunile iulie si august conduc la nivel anual, cu vânzari reprezentând 30-35% din totalul vânzarilor estimate” a declarat Sergiu Ganscă, Marketing & Sales Manager Mio Technology, România si Ungaria.


În ceea ce priveste obiceiurile de consum în zona de GPS, în luna decembrie vânzarile de echipamente de tip GPS, se vor orienta în procent de 50% catre dispozitive din gama Spirit S6xx si 50% catre echipamente cu pret accesibil de tipul Mio M300.



Cresterea interesului cumparatorilor în aceasta perioada pentru echipamentele de tip GPS este influentatata si de promotiile oferite de catre Mio Technology. Conform reprezentantilor Mio, aproape toate echipamentele GPS vândute în luna decembrie sunt achizitionate prin intermediul unor oferte promotionale.


“Începând cu 2009, promotiile au devenit mecanisme de vânzare asteptate de catre consumatori. Daca în 2008 cumparatorii se uitau dupa cele mai nou lansate game de produse, comparau preturile si functionalitatile pe care le includeau acestea înainte de a lua decizia de cumparare, în 2009 si 2010, acestia decid cumpararea unui anume dispozitiv, comparând specificatiile tehnice, amânând totusi achizitionarea dispozitivului de navigatie pâna la includerea acestuia într-o promotie sau oferta speciala” a adaugat Ganscă.


Mio a înregistrat în 2009, vânzari de 30.000 de echipamente GPS, pe o piata locala cifrata la 60.000 de unitati. Pentru 2010, compania estimeaza mentinerea pozitie de lider, în conditiile unei piete estimate la un numar de 50.000 unitati.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite