Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Financiar-Bancar >> Stiri si comunicate

BCR reduce pretul pachetului de semnatura electronica

20 Ianuarie 2011



Banca Comercială Romană (BCR) reduce cu 23% preţul anual standard al pachetului de semnătură electronică destinat tuturor persoanelor juridice, fie că sunt companii mari fie că sunt microîntreprinderi.
„Vrem să oferim clienţilor servicii care să vină în întâmpinarea nevoilor pe care aceştia le au, la preţuri fără concurenţă. Prin cunoaşterea nevoilor clienţilor noştri, încercăm să identificăm soluţii adecvate pentru a-i sprijini să îşi atingă aspiraţiile şi să depăşească dificultăţile. Soluţia tehnică propusă de BCR vine acum la un preţ fără concurenţă – 41,58 de euro fără TVA”, a declarat Melania Mirea, şef Departament Dezvoltare Afaceri şi Produse Micro şi PFA, din cadrul Direcţiei Managementul Segmentelor Retail, BCR.


Reprezentanţii firmelor pot să acceseze acum pachetul de semnătură electronică în unităţile BCR, cu sprijinul consilierilor dedicaţi clienţilor microîntreprinderi şi al managerilor de relaţii corporate.
Soluţia tehnică propusă de BCR clienţilor este furnizată de către societatea Trans Sped, care este înregistrată oficial ca Furnizor de Servicii de Certificare.
În conformitate cu Ordinul Preşedintelui ANAF numărul 2520/2010, începând cu data de 25 noiembrie 2010, contribuabilii mari şi mijlocii au obligaţia să depună numai electronic declaraţiile fiscale începând cu obligaţiile aferente lunii octombrie.


Totodată, începând cu data de 3 ianuarie a.c. microîntreprinderile sunt obligate să depună o singură declaraţie privind contribuţiile sociale care, până la data de 31.12.2010, au fost colectate separat de către Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă, Casa Naţională de Asigurări de Sănătate şi Casa Naţională de Pensii şi alte Drepturi de Asigurări Sociale a Formularul 112 pentru Declaraţia unică (sursă www.anaf.ro), declaraţie care se depune on-line doar cu ajutorul unui dispozitiv de semnătură electronică.
Declaraţiile privind obligaţiile de plată la bugetul de stat, impozitul pe profit, obligaţiile de plată la bugetele asigurărilor sociale şi fondurilor speciale, precum şi deconturile privind accizele, impozitul la ţiţeiul din producţia internă, cel de TVA şi cel special de TVA, vor fi transmise prin intermediul Sistemului Electronic Naţional (SEN). Declaraţiile se depun pe site-ul www.e-guvernare.ro.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite