Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

Suport de la Acer pentru PC-uri cu Sandy Bridge

07 Februarie 2011



La scurt timp dupa anuntul facut de Intel in care se preciza descoperirea unei erori de design in cazul chipset-urilor placilor de baza pentru Sandy Bridge, Acer anunta luarea tuturor masurilor necesare, impreuna cu Intel, pentru a minimiza impactul acestei situatii.
Acer a oprit deja livrarea de produse si a creat un program dedicat clientilor care au achizitionat unitati afectate. In acelasi timp, Acer colaboreaza cu Intel pentru a pune la punct pasii urmatori pentru rezolvarea situatiei.


Pe 31 ianuarie 2011, Intel a anuntat descoperirea unei erori de design intr-unul dintre chip-urile suport ale chipset-urilor Intel 6 series. Eroarea identificata este la nivel de hardware si necesita inlocuirea chip-ului de pe placa de baza. Intel precizeaza ca, in unele cazuri, porturile Serial-ATA (SATA) din chipset se pot degrada in timp, reducandu-se performanta sau functionalitatea echipamentelor conectate prin intermediul SATA, cum ar fi hard disk-urile sau unitatile optice DVD. Aceasta eroare afecteaza doar porturile SATA 3 Gb/s, nu si SATA 6 Gb/s.
In cel mai nefavorabil scenariu sistemul nu va mai recunoaste hard disk-ul sau unitatea optica, totul rezumandu-se la nivel de conectivitate. Deoarece efectul acestei erori se materializeaza dupa o perioada lunga de timp, utilizatorii vor putea sa isi foloseasca PC-ul in continuare cu incredere, pana cand o solutie permanenta va deveni disponibila.


Strategia Acer presupune oferirea de produse fara defecte de fabricatie. Astfel, pentru a minimiza impactul acestei situatii, compania dezvolta un website dedicat utilizatorilor in care acestia isi vor putea da seama daca produsul achizitionat de ei este sau nu afectat. Intre timp, utilizatorii pot accesa pagina special creata de Intel, care ofera instructiuni specifice pentru a determina ce PC-uri sunt afectate. Pagina este disponibila la adresa:
http://www.intel.com/consumer/products/processors/chipset.htm?iid=en_US_01_chipset+gg_headline.


Utilizatorii care au achizitionat un sistem afectat pot alege ca service-ul Acer sa repare unitatea, imediat ce Intel va furniza chipset-urile modificate. O alta solutie pentru utilizatori este contactarea retailer-ului de unde au achizitionat produsul, pentru a returna unitatea si a alege un alt model Acer.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite