Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Servicii >> Stiri si comunicate

Valoris a implementat Sistemul Integrat Calitate-Mediu

15 Februarie 2011



Valoris Center, companie care ofera intreaga paleta de servicii asociate activitatii de call center,a anuntatfinalizarea cu succes a auditului de evaluare a conformitatii Sistemului Integrat Calitate-Mediu de catre organismul de certificare CERTIND.

A fost finalizat cu succes auditul de supraveghere pentru evaluarea conformitati sistemului de management atat cu referentialul SR EN ISO 9001:2008 - "Sisteme de management al calitatii. Cerinte", cat si al urmatoarelor linii directoare si specificatii tehnice: SR ISO 10001, 10002, 10003 – Managementul calităţii. Satisfacţia clientului. Linii directoare pentru: coduri de conduită în organizaţii, tratarea reclamaţiilor în cadrul organizaţiilor, soluţionarea litigiilor în afara organizaţiilor si ISO/TS 10004:2010 - "Managementul calităţii. Satisfacţia clientului. Linii directoare referitoare la supraveghere şi la măsurare.

Pe langa certificarea de calitate SR EN ISO 9001:2008, Valoris Center a obtinut si certificarea de mediu SR EN ISO 14001:2005 - "Sisteme de management de mediu. Cerinte cu ghid de utilizare".
ISO 14001 este un standard international, aplicabil tuturor tipurilor si marimilor de organizatii, in toate sectoarele comerciale si de servicii. Acest standard are similitudini in principiile sistemului de management cu ISO 9001, standardul international al managementului calitatii, toate acestea permitand integrarea sistemelor de management. De aceea, Valoris Center a ales sa implementeze un sistem integrat calitate-mediu. De-a lungul intregului proces, Valoris Center a beneficiat de serviciile de asistenta, audit si consultanta specializate ale Acta Consulting & Audit.


Prin implementarea si certificarea sistemului de management pentru conformitate cu referentialele aratate, Valoris Contact Center face dovada maturitatii afacerii, a increderii pe care partenerii si clientii sai o pot avea in predictibilitatea serviciilor oferite, atat sub aspectul continuitatii cat si al calitatii superioare a cestora. Intr-un mediu economic tumultuos, increderea in continuitatea afacerii si a calitatii acesteia devine un criteriu esential de evaluare in alegerea partenerilor. Parteneriatul cu Valoris Contact Center este anocora de incredere pentru continuitate si calitate in apele agitate si tulburi ale economieii vremurilor noastre.” Iustin Ivlev, CEO, Acta Consulting & Audit


Misiunea companiei Valoris Center S.R.L. este de a asigura excelenta in relatiile cu clientii si dezvoltarea durabila prin furnizarea de servicii profesionale de contact center cu respectarea stricta a cerintelor pe care Valoris le-a adoptat in domeniul competitivitatii si calitatii. Viziunea noastra este aceea de a ne impune, in cel mai scurt timp posibil, ca un partener de afaceri de nivel national si international, recunoscut prin profesionalism si calitate a serviciilor. Certificarile obtinute confirma angajamentul companiei fata de clientii sai prin orientarea catre servicii de calitate, toate implementate cu un profund respect fata de mediu.” a spus Cristina Man, director general Valoris Center.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite