Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Evoluţia telecom continuă via AdNet. IP Next Generation şi televiziunea digitală, cele mai noi proiecte de revoluţionare a comunicaţiilor

17 Februarie 2011




Liviu Tănase,
Associate Manager AdNet Telecom


AdNet Telecom este o companie cu o evoluţie spectaculoasă, care, la doar 4 ani de la înfiinţare, a devenit unul dintre cei mai activi, inovativi şi profitabili jucători din piaţa locală de telecomunicaţii. O serie de clasamente şi distincţii certifică această poziţionare în zona excelenţei private: locul 2 în „Topul naţional al companiilor private din România 2008”, realizat de Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România, locul întâi, în 2009, în “Top profit România - Domeniul Telecomunicaţii”; locul 4, în 2010, în „Topul Firmelor din Municipiul Bucureşti“, realizat de Camera de Comerţ şi Industrie a Municipiului Bucureşti. Am aflat de la domnul Liviu Tănase, Associate Manager AdNet Telecom, care sunt proiectele care dau viaţă motto-ului companiei, „Evoluţie continuă!“, şi cum adoptarea unor principii moderne de management poate „scrie” un success story.

Care sunt valorile fundamentale, viziunea, misiunea asumată, dar mai ales modelul de business care au transformat AdNet într-un leader al pieţei telecom?

Încă de la început, am avut foarte bine conturată calea pe care doream s-o urmăm: AdNet trebuie să fie un „leader”, nu un „follower”. AdNet creează tendinţe, nu stă în expectativă pentru a urma doar nişte trenduri. Bineînţeles, ştim însă să învăţăm lecţiile rezultate din greşelile inerente competiţiei.


Misiunea AdNet Telecom vizează evoluţia continuă pentru a deveni cel mai bun furnizor de telecomunicaţii pentru clienţii noştri. Dorim să le oferim cele mai bune servicii de telecomunicaţii din punct de vedere calitativ – în termeni de fiabilitate, performanţă şi customer service –, în condiţiile celui mai avantajos raport calitate – preţ.


În ceea ce priveşte viziunea - menţinerea în topul operatorilor de telecomunicaţii prin inovaţie continuă, crearea de valoare şi stabilirea unor parteneriate bazate pe încredere –, nu poate fi însă pusă în practică fără să se bazeze pe un set de valori bine definite, pe deplin înţelese şi acceptate de toţi cei care fac parte din companie.


Cheia constă în a fi orientaţi către clienţi şi către business. A fi inovativi şi a acţiona ca nişte pionieri în domeniu ocupă un loc important în filozofia noastră de business. De aceea, ne străduim să împărtăşim şi să exploatăm cu succes toate resursele de care dispunem şi să promovăm soluţii simple şi durabile, care să aducă valoare adăugată clienţilor noştri.


O altă valoare care ne guvernează activitatea este respectul, faţă de parteneri, client şi faţă de noi înşine, ceea ce generează încredere, curaj şi integritate. Cunoştinţele angajaţilor noştri sunt extrem de apreciate şi suntem cu toţii responsabili de crearea unui climat bun de lucru. Îi tratăm pe cei din jurul nostru aşa cum ne dorim să fim trataţi, într-un mod profesionist şi corect. Siguranţa şi integritatea clientului şi reţelei sunt atent protejate şi acţionăm întotdeauna în interesul clienţilor şi al companiei. Dar ceea ce aduce cea mai mare forţă tuturor iniţiativelor noastre este că punem mare preţ pe acţiune şi dinamism: noi facem lucrurile să se întâmple! Luăm decizii care conduc către dezvoltare şi schimbare şi găzduim un climat de business foarte activ, în care fiecare îşi poate aduce contribuţia, competenţele angajaţilor noştri fiind valorificate la maxim.


Sprijinindu-ne pe toate aceste valori, clienţii care fac afaceri cu noi constată că este uşor şi profitabil.


Care sunt elementele de unicitate care diferenţiază AdNet de ceilalţi provideri de telecomunicaţii?

În primul rând Evoluăm continuu, nu ne bazăm doar pe realizările din trecut, suntem deschişi la schimbări şi avem în mod constant iniţiative care conduc către progres. În al doilea rând, oferim cea mai mare eficienţă a costurilor şi asigurăm maximizarea calităţii serviciilor oferite. Clientul este pe primul loc, suntem flexibili şi răspundem rapid aşteptărilor din partea sa, iar satisfacerea nevoilor sale reprezintă prioritatea noastră. Îi oferim exact ceea ce are nevoie, nu ce ne-am dori noi să vindem. De asemenea, suntem proactivi, înţelegem nevoile clienţilor şi dezvoltăm serviciile şi produsele de care au nevoie. Nu în ultimul rând, suntem profesionişti şi ne bazăm pe potenţialul unei echipe clădite pe respect şi încredere, care, prin puterea sinergiei, duce întotdeauna la sporirea efectelor oricăror eforturi.


Am observat că AdNet susţine o serie de acţiuni importante din piaţa telecom. Momentan, compania sprijină trecerea la IP Next Generation -IPv6, fiind singurul ISP care a avut iniţiativa de a oferi gratuit Internet prin acest protocol. De ce este vitală o astfel de acţiune de modernizare a comunicaţiilor?

Într-adevăr, AdNet Telecom oferă gratuit Internet prin IPv6 în toate punctele sale de prezenţă, dorind să sprijine substituirea cât mai rapidă a IPv4 cu IPv6, substituire ce devine imperios necesară. Creşterea neprevăzută a solicitărilor de conectare la Internet a impus căutarea unor noi soluţii pentru standardul de protocoale IPv4, în primul rând pentru lărgirea capacităţii alocate pentru adrese şi a creşterii nivelului de securizare a datelor vehiculate. Cu IPv6, problemele cheie ale managementului pentru adrese şi suportului pentru comunicaţii multimedia ar fi rezolvate.


Ce avantaje oferă trecerea la IPv6?

Principalele inovaţii de care beneficiază pachetul de protocoale IPv6 şi, implicit, clienţii AdNet Telecom sunt: extinderea spaţiului alocat pentru adrese; posibilitatea de autoconfigurare a unui host TCP/IP cu setările IP; suport pentru multimedia şi aplicaţii în timp real; creşterea gradului de securizare a datelor, toate acestea conducând la creşterea performanţei globale a reţelei.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite