Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Managed Services īn Romānia

26 Martie 2011




De la deschiderea sa în 2007, Centrul Global din România a continuat să se extindă şi să dezvolte noi competenţe cerute de piaţă. În ultima perioadă, pe măsură ce operatorii cer suport şi servicii operaţionale atât pentru infrastructurile lor 4G/LTE, cât şi pentru cele IT, Ericsson investeşte în dezvoltarea de competenţe specifice pentru aceste două domenii. Centrul Global din România are deja peste 50 de experţi de servicii LTE specializaţi în a susţine şi a opera de la distanţă reţelele clienţilor internaţionali.


Concluzie

Imposibil de evaluat în acest moment, piaţa locală de managed services este în continuă creştere. Gama de servicii a principalilor furnizori se extinde permanent, iar din discuţiile avute cu managerii unora dintre companiile menţionate
în articol am surprins interesul pentru dezvoltarea competenţelor oamenilor. Aceasta arată că piaţa se îndreaptă într-o direcţie bună şi, prin creşterea naturală a calităţii serviciilor (acumulare de experienţă şi expertiză), dezvoltarea va fi una accelerată.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite