Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Technology >> Diverse >> Stiri si comunicate

Panasonic a lansat gama completa de produse pentru 2011

16 Aprilie 2011



Panasonic a lansat ieri, in cadrul unui eveniment de brand, gama completa de produse pentru 2011, inclusiv noile modele de televizoare 3D si camere foto/video. Noua gama de produse a fost integrata in interiorul unei vile, unde producatorul nipon a incercat sa creeze cat mai multa interactivitate cu produsele.


Angajamentul Panasonic este de a oferi consumatorilor tehnologii din ce in ce mai avansate si usor de folosit in viata de zi cu zi. Noua gama de produse pe 2011 demonstreaza, inca o data, ca ne respectam promisiunile. Pe langa inovatie si calitate, ne mandrim si cu diversitatea gamelor noastre de produse care se integreaza usor in casa oricaruia dintre noi. Am ales sa le prezentam intr-un spatiu familiar cu cel de acasa tocmai pentru a transpune in realitate universal Panasonic: de la televizoare 3D la camere foto usor de folosit, pana la frigidere, masini de spalat sau produse de ingrijire personala” a declarat Stefan Ichim, Country Manager al Panasonic Romania.


Noile televizoane NeoPlasma 3D redau imagini extreme de clare datorita tehnologiei 600Hz sub-field drive Intelligent Frame Creation Pro si a ratelor de contrast foarte ridicate. Timpul de raspuns de doar 0,001 ms si noile celule cu fosfori reduc efectul de crosstalk (aparitia imaginilor dublate).
De asemenea, atat televizoarele Viera de tip plasma, cat si cele LCD sau LED, pot converti programe 2D in format 3D daca beneficiaza de un semnal destul de puternic. Imaginile sunt clare, iar ochelarii comozi, comutarea facandu-se din telecomanda. In acelasi rimp, compania furnizeaza noile modele de televizoare 3D la un pret substantial redus ( chiar si cu 50% conform oficialilor companiei).


Anul 2011 este cel in care produsele 3D vor deveni mass market. Panasonic este un promotor al acestei tehnologii si singurul producator care ofera o gama completa de produse 3D, de aceea credem ca vom fi prima optiune a cumparatorului roman in materie de divertisment 3D pentru acasa” a completat Stefan Ichim, Country Manager Panasonic Romania.


Atentia participantilor a fost monopolizata de noul serviciu VIERA Connect, care transforma televizorul intr-un accesoriu multiplu: conexiune internet Wi-Fi; conexiune cu aparate de fitness, console de jocuri,; cumparaturi online; teleconferinte si redare continut de pe telefonul mobil.


Pentru pasionatii de gaming, Panasonic a combinat functiile televizoarelor cu cele mai noi tehnologii si jocuri 3D, asigurate de NVIDIA si Ubisoft.
Imbinarea tehnologiei NVIDIA 3D TV Play cu noua gama de televizoare 3D de la Panasonic le va oferi utilizatorilor experiente de gaming impresionante pe un ecran de dimensiuni mari. In plus, datorita celor 500 dintre cele mai populare jocuri compatibile cu tehnologia 3D, consumatorii se vor bucura de si mai mult divertisment pentru acasa” a declarat Cristi Stroe, director de vanzari SEE, NVIDIA.




Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite