Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> Comunicatii >> Stiri si comunicate

AdNet Telecom a lansat AdNet Hosted Unified Communications

20 Mai 2011



AdNet Telecom a lansat serviciul AdNet Hosted Unified Communications (UC), oferit in regim SaaS. AdNet pune astfel la dispozitia IMM-urilor servicii integrate de telefonie, conferinta, fax si mesagerie, bazate pe tehnologia VoIP. Scopul AdNet Hosted UC este de a optimiza procesele de afaceri si de a imbunatati comunicarea intre indivizi, in primul rand prin scurtarea timpului de reactie si decizie, oferind beneficiarilor un important avantaj competitiv. UC va revolutiona felul in care companiile comunica intern si cu partenerii externi, oferind o interfata simpla si intuitiva, care inglobeaza serviciile de tip Voice si IT.


Operatorul de telcomunicatii AdNet Telecom a lansat serviciul AdNet Hosted UC (Unified Communications), solutie ce reprezinta o noua arhitectura tehnologica, in care modalitatile de comunicare sunt integrate, reprezentand veriga lipsa intre VoIP si restul tehnologiilor IT.


Aplicatiile de comunicatii vor sta pe sisteme cluster, high availability, aflate in proprietatea si mentenanta AdNet (Hosted), iar UC se refera la integrarea si unificarea metodelor si serviciilor de comunicare real-time - telefonie, video/audio-conferinta, chat - cu cele non-real-time - voicemail, fax, email, sms.


Avantajul cheie al solutiei AdNet Hosted UC este ca nu necesita o investitie de capital, presupusa de achizitia/upgrade-ul unui PBX propriu, precum si costurile operationale cu intretinerea si mentenanta acestuia. Un alt avantaj major este legat de scalabilitatea facila, independenta de locatie (utlizatori in oricate locatii sau utilizatori mobili) si de predictibilitatea costurilor pentru beneficiari, cu TCO minim.


Upgrade-urile de infrastructura, licente software, personal dedicat pentru operare sunt toate in sarcina AdNet, clientul platind doar o taxa flat per abonat. Serviciul este administrabil intr-o interfata web intuitiva, care nu necesita cunostinte IT. Adaugarea de utilizatori, resurse alocabile catre utilizatori, rapoarte trafic, inregistrare convorbiri si multe alte facilitati sunt disponibile in aceasta interfata.


AdNet Hosted UC va aduce nenumarate beneficii companiilor care au ales deja acest serviciu: apeluri la costuri minime oriunde pe glob; oportunitatea de a lucra de oriunde ca si cum s-ar afla in propriul birou; servicii de email2fax si fax2email, voice-mail; customizarea avansata a extensiei telefonice; serviciu IVR; audio-conferinte cu colegii sau partenerii de afaceri; servicii avansate de call-center pe baza a diversi algoritmi, monitorizare apeluri si statistici agenti; facturare in timp real; integrare facila prin API cu sisteme desktop/server: CRM, ERP, BIS etc.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite