Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Strategia Orange România - Conquests 2015

31 Mai 2011





Mădălina Suceveanu


În februarie anul acesta, Deutsche Telecom şi France Telecom au anunţat la Barcelona intenţia de a sinergiza operaţiuni din reţele, în diverse zone ale globului.


„Dacă vom partaja reţeaua cu Cosmote sau cu Vodafone sau cu altcineva în România, va fi o decizie locală care va fi strâns legată de obiectivele noastre de acoperire, de costuri şi de calitate. Partajarea reţelei este o opţiune de viitor. Dacă nu vom creşte ratele de partajare de infrastructură cu ceilalţi furnizori de servicii din România, vom avea dificultăţi să menţinem preţurile la nivelurile la care sunt, în condiţiile în care traficul creşte. Orange România investeşte în reţea, deci creşte capacitatea şi capabilitatea reţelei. Eficienţa va fi, la un moment dat, o chestiune extrem de importantă, de aceea în strategia pentru 2015 v-am vorbit despre acoperire, sharing, transformarea reţelei, adică de adaptare la serviciile noi”, adaugă Mădălina Suceveanu.


Orange România partajează infrastructura de reţea cu Vodafone, Cosmote şi Romtelecom, de mai mult de trei ani.


„Asta înseamnă că, în loc să construim doi piloni într-un loc, construim unul singur şi ne instalăm echipamentele separat. Continuarea partajării ar însemna că împărţim şi pilonul şi echipamentul şi ne separăm undeva prin reţea. Acest gen de partajare îl face deja Orange Spania cu Vodafone de câţiva ani buni şi lucrurile merg foarte bine. Asemenea soluţii sunt şi în Polonia într-un stadiu foarte avansat şi vizează toată ţara. Orange consideră că aceasta este o oportunitate sănătoasă, importantă şi interesantă pentru viitor”, mai spune Mădălina Suceveanu.


Orange acoperă 88,8% din suprafaţa României şi 99,5% din populaţia ţării cu servicii de voce. La jumătatea anului viitor Orange România va acoperi 98% din populaţia României cu servicii HDSPA de date mobile.


100.000 de terminale HD până la sfârşitul anului

Pentru a sublinia şi mai mult angajamentul luat de Orange România de a îmbunătăţi experienţa oferită clienţilor săi, compania devine din luna mai a acestui an primul operator care lansează în România HD Voice: sunetul de înaltă definiţie. Acest serviciu inovator oferă clienţilor Orange posibilitatea de a beneficia de o calitate excelentă a sunetului atunci când efectuează sau primesc apeluri.


„Este o tehnologie revoluţionară, care transformă apelul într-o experienţă mult mai naturală”, spune Sorin Blideran, Senior Product Manager Orange.


Serviciul HD Voice este disponibil gratuit pentru toţi clienţii Orange şi poate fi folosit la nivel naţional, pentru apeluri locale, în aria de acoperire 3G, între două telefoane compatibile. HD Voice reprezintă o evoluţie majoră a standardelor audio în comunicarea mobilă. Serviciul HD Voice asigură o claritate şi o calitate revoluţionare ale sunetului în timpul unei convorbiri telefonice. Zgomotul de fundal este mult redus, indiferent de locul în care se află clientul: în trafic, la concert, pe şantier sau pe stadion. Cu HD Voice, ceea ce spune interlocutorul se aude mult mai bine şi mai clar, chiar dacă acesta vorbeşte în şoaptă sau se află într-o conferinţă telefonică.



Sorin Blideran



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite