Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Preluaţi controlul asupra comunicaţiilor proprii prin AdNet Hosted Unified Communications!

01 Iunie 2011



AdNet Telecom a lansat serviciul AdNet Hosted Unified Communications (UC), oferit în regim SaaS, şi pune astfel la dispoziţia IMM-urilor servicii integrate de telefonie, conferinţă, fax şi mesagerie, bazate pe tehnologia VoIP.

Consideraţii despre VoIP

Cei mai mulţi dintre factorii de decizie din companii au înţeles rapid că trecerea la tehnologia VoIP înseamnă o reducere substanţială a costurilor de comunicaţii în comparaţie cu telefonia clasică fixă (PSTN) sau mobilă, în special pentru apelurile internaţionale. Nu s-a conştientizat însă întreaga gamă de beneficii suplimentare şi aplicaţii ce vin o dată cu această tehnologie. Trecerea de la telefonia bazată pe circuite comutate la VoIP poate aduce o integrare mai bună cu procesele companiei şi integrarea modalităţilor de comunicare în afaceri.


VoIP este doar o piesă din puzzle-ul comunicării, trebuie să trimiteţi sau să primiţi email-uri şi faxuri, să discutaţi cu colegii pe chat pentru a lua o decizie rapidă într-un proiect, să participaţi la o întâlnire la distanţă prin video-conferinţă sau, ca manager, să puteţi avea acces la rapoarte în CRM-ul propriu asupra comunicării interne şi cu clienţii. Pe de altă parte, comunicarea facilă trebuie să vă fie la îndemână nu numai la birou sau acasă, ci şi când sunteţi în maşină, în hotel, la restaurant etc. Din cauza lipsei de integrare a acestor servicii, utilizarea tehnologiilor este total ineficientă, atât din punct de vedere tehnic, cât şi al costurilor.


Ce este solutia AdNet Hosted UC?

UC (Unified Communications) reprezintă o nouă arhitectură tehnologică, în care modalităţile de comunicare sunt integrate şi reprezintă veriga lipsă între VoIP şi restul tehnologiilor IT.


Hosted are legătură cu faptul că aplicaţiile de comunicaţii vor sta pe sisteme cluster, high availability, aflate în proprietatea şi mentenanţa AdNet, iar UC se referă la integrarea şi unificarea metodelor şi serviciilor de comunicare real-time - telefonie, video/audio-conferinţă, chat - cu cele non-real-time - voicemail, fax, email, SMS.


Scopul UC este de a optimiza procesele de afaceri şi de îmbunătăţi comunicarea între indivizi, în primul rând prin scurtarea timpului de reacţie şi decizie, oferind beneficiarilor un important avantaj competitiv. UC va revoluţiona felul în care companiile comunică intern şi cu partenerii externi, oferind o interfaţă simplă şi intuitivă, care înglobează serviciile de tip Voice şi IT.


Avantajul cheie al soluţiei AdNet Hosted UC este că nu necesită o investiţie de capital, presupusă de achizitia/upgrade-ul unui PBX propriu, precum şi costurile operaţionale cu întreţinerea şi mentenanţa acestuia. Un alt avantaj major este legat de scalabilitatea facilă, independenţa de locaţie (utilizatori în oricâte locaţii sau utilizatori mobili) şi de predictibilitatea costurilor pentru beneficiari, cu TCO minim. Upgrade-urile de infrastructură, licenţe software, personal dedicat pentru operare sunt toate în sarcina AdNet, clientul plătind doar o taxă flat per abonat. Serviciul este administrabil într-o interfaţă web intuitivă, care nu necesită cunoştinţe IT. Adăugarea de utilizatori, resurse alocabile către utilizatori, rapoarte trafic, înregistrare convorbiri şi multe alte facilităti sunt disponibile în această interfaţă.


Ce poate însemna AdNet Hosted UC pentru afacerea dvs.?


• Apeluri la costuri minime oriunde în lume
• Oportunitatea de a lucra de oriunde din lume, ca şi când aţi fi la birou
• Servicii de email2fax şi fax2email, voice-mail, customizarea avansată a extensiei telefonice în modurile: Nu deranjaţi, Apel în aşteptare, Filtrare apeluri, Urmează-mă
• Serviciu IVR: aveţi la dispoziţie propria recepţioneră digitală: „Aţi sunat la AdNet Telecom: apăsaţi 1 pentru Vânzări; apăsaţi 2 pentru Departamentul Tehnic ...”
• Audio-conferinţe cu colegii sau partenerii de afaceri
• Servicii avansate de call-center pe baza a diverşi algoritmi, monitorizare apeluri şi statistici agenţi
• Facturare în timp real, posibilitatea de a vedea costurile legate de comunicaţii în orice moment
• Integrare facilă prin API cu sisteme desktop/server: CRM, ERP, BIS etc.


Avantaje VoIP


• Excelent raport calitate/preţ
• Servicii avansate: voicemail, conferinţe etc.
• Capabilităţi avansate de raportare
• Virtualizare: utilizatori din arii geografice diferite conectaţi în aceeaşi centrală
• Mobilitate: folosind terminale mobile cu acces la Internet (laptop, telefon mobil), se pot efectua apeluri fără costuri adiţionale
• Portabilitate: posibilitatea de a păstra numerele de telefon existente, la migrarea către un alt operator
AdNet Hosted UC



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite