Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Educatie >> Stiri si comunicate

Panasonic va gestiona programele educationale UNESCO pentru 2 ani

07 Iunie 2011



Panasonic Corporation si UNESCO World Heritage Center anunta incheierea unui parteneriat strategic pentru promovarea dezvoltarii sustenabile prin programe educationale dedicate noii generatii.


Panasonic are ca obiectiv sa devina “Compania nr. 1 in inovatie eco” din industria produselor electronice pana in 2018, an in care va celebra a 100-a aniversare. Compania combina preocuparile sale ecologice cu obiectivele de crestere a afacerii pe ansamblu, plasand in centrul fiecarei parti a activitatii sale grija fata de mediul inconjurator.
Ca parte a contributiei sale active in conservarea mediului, Panasonic a colaborat cu UNESCO World Heritage Center inca din 1995 la publicarea Calendarului Patrimoniului Mondial. Centrul este Secretariatul Conventiei pentru Patrimoniul Mondial (World Heritage Convention), initiatoarea eforturilor pentru pastrarea sit-urilor de o reala importanta culturala si naturala si predarea lor generatiilor viitoare. Noua alianta intareste relatia construita pe baza colaborarilor de succes din ultimele decenii dintre cele doua organizatii.


“Acest nou parteneriat cu Panasonic va da mai multa forta eforturilor noastre de a ne indeplini misiunea”, spune Irina Bokova, director general UNESCO. “E un exemplu excelent de lucru in echipa, esential pentru a promova gandirea si actiunile de promovare a utilizarii sustenabile a resurselor Pamantului si de conservare a mediului inconjurator”, adauga Bokova.


Conform parteneriatului incheiat pentru 2 ani si care debuteaza in iunie 2011, Panasonic va gestiona actiunile educationale si de comunicare ce promoveaza conservarea sit-urilor din Patrimoniul Mondial si cea de a 40-a aniversare a UNESCO World Heritage Convention din 2012.
Actiunile vor include implicarea Panasonic ca unic sponsor la “The World Heritage Special”, emisiune ce va fi transmisa pe canalul de televiziune National Geographic in 183 de tari si regiuni geografice, dar si o serie de initiative educationale destinate noilor generatii ce presupun furnizarea de catre Panasonic a ultimelor echipamente 3D si a serviciilor de suport tehnic. Totodata, vor avea loc si vizite in diverse locatii parte din Patrimoniul Mondial precum si concursuri, toate dedicate copiilor, avand ca scop impartasirea de informatii legate de importanta conservarii acestor mosteniri culturale si naturale, prin experiente reale.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite