Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

ADVERTORIAL: Referintele clientilor dau valoarea produsului

09 Iunie 2005



Piata romaneasca cunoaste o crestere permanenta a cererii pentru produse din categoria ERP (Enterprise Resource Planning), principala cauza fiind nevoia de eficienta, dar si intelegerea beneficiilor aduse de implementarea unui astfel de sistem. Sistemele ERP au rolul de a optimiza procesele de management al resurselor materiale si umane si chiar de ordonare a activitatii din cadrul organizatiei. Scopul final si evident este maximizarea profitului. In sectorul industrial insa, activitatea este mult mai compexa, in special, datorita numarului foarte mare de informatii care se sintetizeaza in cursul procesului de productie. Alegerea unei solutii software de tip ERP, in acest sector, trebuie sa tina seama, in primul rand, de gradul in care modulul destinat productiei reuseste sa raspunda nevoilor organizatiei, dar si de referintele sistemului.


La ora actuala, TotalSoft este unul dintre principalii furnizori de solutii ERP pentru piata romaneasca, in domenii diferite de activitate. Soliditatea produsului este confirmata de numarul mare de clienti care au achizitionat Charisma Enterprise in anul 2004, compania mentinandu-si pozitia de leader pe aceasta piata.


Charisma Enterprise este un sistem proiectat si dezvoltat astfel incat sa raspunda cerintelor concrete de pe piata romaneasca si sa sustina activitatile complexe din cadrul unor industrii in continua expansiune, completat de servicii profesionale de consultanta, implementare si suport tehnic, servicii realizate de o echipa experimentata. Avantajul nostru este folosirea unor echipe de proiect care lucreaza pe baza unei metodologii specifice care permite finalizarea proiectelor la termenul convenit si in bugetul stabilit, respectand principiile de project management.


Structurata pe trei niveluri, Charisma, modeleaza atat zona neutrala de business a oricarei companii, cat si cea specifica activitatii (productie, retail, distributie, etc.) permitand in acelasi timp integrarea cu alte aplicatii.


Datorita acestei arhitecturi Charisma poate functiona intr-o singura locatie sau intr-un sistem de locatii raspandite teritorial cu baze de date distribuite sau centralizate.


Modulul de productie al Charisma Enterprise este destinat companiilor a caror activitate include orice tip de productie: productie pe comanda (serie mica), pe stoc (serie mare), sau productie de unicate. Sistemul suporta si tipurile de productie de finite in functie de structura proceselor: productie de tip asamblare (workshop) si productie de tip flux de procese (workFlow).


functionalitatile modulului de productie


-Definirea organizatorica (de la definirea sectiilor pana la definirea capabilitatilor de productie);
-Definirea tehnologica a produselor;
-Planificarea productiei– definirea planurilor de productie la diverse niveluri de management;
-Urmarirea productiei se poate face pe anumite dimensiuni (capacitati de productie, termene de livrare, niveluri de calitate etc.) sau pe intregul proces de productie (de la primirea comenzii pana la livrare);


Beneficiile pe care Charisma le ofera organizaTiilor a caror activItate include Si productia:
-Derularea rapida a procesului de productie datorita sistemului de planificare ce ajuta la reducerea timpilor de productie pe produs/comanda;
-Reducerea costurilor de productie prin diminuarea stocurilor de productie, achizitia materiilor prime realizandu-se doar in momentul optim, precum si prin managementul capacitatilor de productie.
-Eficientizarea procesului de productie asigurata de planificarea productiei in functie de comenzile clientilor si capacitatile de productie, precum si a performantelor demonstrate;
-Sistemul ajuta la identificarea din timp a intarzierilor pentru aplicarea solutiilor corective;
-Reorganizarea rapida a productiei in vederea optimizarii proceselor de productie (sectii noi, tehnologii noi, dotari noi, etc.);
-Cresterea performantei angajatilor, dar mai ales a echipei implicate direct in productie, datorita intelegerii mai profunde a rolului si a atributiilor postului de catre angajatii companiei;
-Optimizarea activitatii de aprovizionare cu materii prime prin programarea resurselor necesare productiei pe principiul „Just in Time”.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite