Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Metode de finantare pentru IMM

14 Iulie 2005



Compania IBM ofera clientilor mai multe moduri de finantare prin intermediul partenerilor, dar si-a manifestat intentia de a extinde modalitatile de finantare.


Prin intermediul HVB Bank, compania ofera finantare directa si finantare prin leasing pentru firmele care implementeaza solutii IBM. Laurentiu Oftez, director de vanzari IBM a mentionat ca: „una dintre variantele de finantare este si faptul ca IBM nu preseaza partenerii sa achite solutiile vandute, ci ofera o perioada de sase luni pana la recuperarea banilor“.


In cadrul unui eveniment IBM de promovare a portofoliului de oferte Express pentru sustinerea IMM, directorul de vanzari IBM a precizat ca valoarea implementarilor IBM in IMM-uri depaseste valoarea implementarilor in companii mari de pe piata romaneasca, dar si nevoile pe care le are o companie mare sunt diferite de cele pe care le are o companie de tip IMM. Numarul intreprinderilor mici si mijlocii pe piata romaneasca este de circa 90% din totalul firmelor romanesti, ca urmare, companiile de IT trebuie sa-si indrepte oferta catre acest segment.


Niciodata nu sunt suficienti bani pentru IT


Romania are o situatie aparte in lumea financiara, iar „cele mai importante probleme se leaga de faptul ca niciodata nu sunt suficienti bani pentru IT“, dupa cum a remarcat Laurentiu Oftez. Partenerii de afaceri ai IBM au apreciat amortizarea de trei ori mai rapida a investitiilor din dezvoltarea solutiilor bazate pe ofertele IBM Express, datorita faptului ca ofertele sunt disponibile la un pret care valorifica foarte bine investitia, iar pe de alta parte mijloacele de finantare ajuta sa se depaseasca bariera pretului. „In functie de structura solutiei finantarile pentru statii de lucru sunt abordate diferit fata de finantarile pentru solutii software. Partenerii de afaceri au produse standard de finantare care le permit sa actioneze relativ relaxat“, a declarat Laurentiu Oftez.


IBM a angajat o investitie de 300 de milioane de dolari in servicii, programe, consultanta si instruire pentru a ajuta partenerii de afaceri sa obtina o crestere a oportunitatilor de profit pe piata IMM. Astfel, IBM a introdus trei noi servicii orientate spre securizarea intreprinderii si a datelor, randamentul angajatilor, fiabilitatea si administrarea tehnologiei informatiei.


Portofoliul IBM on demand express ofera hardware, middleware, servicii si programe de finantare – toate create dupa cerintele de afaceri ale intreprinderilor mici si mijlocii.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite