Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Afaceri cu suport IT

10 Iulie 2005



Pentru a pastra o foarte buna legatura cu mediul de afaceri SIVECO Romania organizeaza in cele mai importante orase din tara evenimente de promovare a modului in care solutiile informatice pot veni in ajutorul organizatiilor: cresterea productivitatii, alocarea si utilizarea judicioasa a resurselor interne ale intreprinderii, controlul asupra acestora si asupra rezultatelor finale etc. In cadrul acestor seminarii sunt prezentate pachetele de produse si servicii proprii dedicate gestionarii orcarui tip de afacere. Se acorda o atentie deosebita aplicatiilor software de ordonare si valorificare a informatiei prin intermediul rapoartelor si analizelor, cunoscute sub denumirea generala de „Business Intelligence“.


istemele informatice integrate colecteaza corect datele privind fluxurile operationale, dar nu raspund nevoilor manageriale de previziune si tendinte care ar putea fi exploatate pentru a imbunatati sau descoperi noi oportunitati de dezvoltare a afacerii Aplicatiile BI pot furniza insa abilitatile necesare pentru a prevedea tendintele viitoare, dand posibilitatea de a raspunde unor intrebari precum: ce se intampla cu afacerea mea daca cresc impozitele, daca maresc productia unui anumit produs, daca renunt la un anumit produs si produc altul, etc. Prin intermediul scenariilor „ce se intampla daca / what if?“, se poate jongla cu datele, prin modificarea anumitor indicatori si parametri, pentru a obtine posibile scenarii si a determina care ar fi actiunile care se pot lua pentru a contracara efectele negative sau a le exploata pe cele pozitive.


Un astfel de instrument este cel dezvoltat de SIVECO Romania, SIVECO Business Analyzer, care vine in completarea sistemului informatic integrat oferit de companie.


Sistemul Informatic de Management SIVECO Business Analyzer actioneaza ca un integrator al informatiilor existente in sistem, principalele avantaje furnizate fiind sprijinirea procesului decizional in activitatile de planificare, urmarire, control si prognoza precum si asigurarea unui suport informational pentru adoptarea strategiilor de control al costurilor si identificarea surselor de crestere a profitului. Informatiile oferite sunt „real time“, bine sintetizate, coerente si cu reprezentare grafica.


Procesare analitica in timp real Tehnologia folosita, OLAP (procesare analitica in timp real), este una din cele mai performante din domeniul prelucrarii informatiei, care raspunde cerintelor moderne de analiza economica si suport de decizie necesare organizatiilor care activeaza intr-un mediu concurential.


Prin instrumentele de analiza pe care le ofera, SIVECO Business Analyzer faciliteaza managerilor identificarea tendintelor importante ale pietei in vederea planificarii propriei politici, sprijina procesul decizional in activitatile de planificare, urmarire, control, previziune si prognoza, ofera suport informational pentru adoptarea de strategii pentru controlul costurilor si identificarea de surse de sporire a profitului.


Un mare avantaj pe care il ofera aceasta tehnologie este acela ca permite efectuarea de analize avand ca suport date ce pot proveni din orice tip de sisteme informatice; cu alte cuvinte, informatia acumulata in timp, prelucrarile anterioare vor fi pastrate si valorificate, indiferent de natura si de tehnologia folosita in stocarea acestora.


Facilitati oferite de SIVECO Business Analyzer


Aplicatia permite definirea oricarui indicator pentru care exista suport de date pe un mediu relational sau sub forma unor fisiere text de format fix sau variabil.


Este important de retinut ca reprezentarea datelor poate fi grafica sau tabelara, fiecare dintre moduri avand avantaje proprii: reprezentarea grafica este usor de interpretat, explorat si analizat iar cea tabelara este mai exacta.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite