Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Teleperformance, performanta si know-how

10 Iulie 2005



Numarul 2 mondial in furnizarea de servicii contact center si outsourcing CRM, SRTeleperformance (listata la EURONEXT) a inceput activitatea efectiva in Romania din februarie anul current, sub numele de TELEPERFORMANCE Romania. Grupul mondial are 179 centre de contact, are mai multe branduri, este implicat in programe in 26 de limbi si actioneaza in 36 de tari. Despre Romania si viziunea TELEPERFORMANCE asupra acestui business, am stat de vorba cu dl. Yannis Karipsiadis, managerul filialei locale.


Reporter Market Watch:Pe ce se bazeaza procesul de creare de valoare prin contact center la Teleperformance?
Yannis Karipsiadis: Dupa o experienta de aproape 30 de ani, consideram ca acest proces depinde de combinare optima a patru factori cheie:
1. tehnologia–investitii mari in tehnologie ridicata
2. resursele umane–sunt un element critic in business, de aceea aplicam standarde unitare la nivel mondial de la masurarea performantei inca de la recrutare pana la planuri de dezvoltare a carierei si programe de training certificate
3. marketing know-how–dezvoltam tehnici inovative de marketing in mod organizat si le integram in proiectele noastre. Optimizam valoarea adaugata per client si profitabilitatea adusa partenerului nostru
4. calitatea–procesele din contact centere sunt codificate sub ISO 9001:2000 si COPC. Avem o serie de KPI (Key Performance Indicators) care sunt legati la instrumente de masura si care monitorizeaza toate ariile de activitate. Rapoartele emise sunt in permanenta analizate in centrul de la Paris pentru a vedea daca corespund standardelor Teleperformance din toata lumea. Suntem in permanenta auditati.


Reporter Market Watch:Puteti descrie pe scurt serviciile pe care le oferiti?
Yannis Karipsiadis: Serviciile, fie ca sunt inbound sau outbound, se incadreaza in trei arii de interactiune:
1. programe de castigare de noi clienti (customer acquisition)
2. customer care (technical support, colectare debite, infoline, market research) servicii pentru vechii clienti
3. Customer value growth-plus de valoare per client existent (upsales, cross-sales), adus de vanzari sporite.


Reporter Market Watch:De ce si in Romania?
Yannis Karipsiadis: Am venit in Romania pentru ca forta de munca de aici se exprima usor in limbile de circulatie apusene, dar si in maghiara sau ruseste. Putem astfel servi clienti din SUA si pana in foste republici CSI. Al doilea motiv este ca dorim sa ne instalam intr-o tara apropiata de UE-spatial si temporal. Nu in ultimul rand oportunitatile low-cost de aici.


Alt motiv pentru care am venit aici este dezvoltarea pietii locale, impreuna cu competitorii care evolueza deja aici.


Reporter Market Watch:Cine sunt clientii Teleperformance la nivel mondial?
Yannis Karipsiadis: Avem cam 1000 de clienti mari in toata lumea. Servim clienti din sectorul financiar, IT&C (IBM, Apple, Sony Ericsson, etc), FMCG (de ex. Procter &Gamble) sau companii din media. Turnover-ul pe intregul grup a depasit in 2004 1,2 miliarde USD.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite
Internaut
Romania e raiul callcenter, cred ca singura din Europa care concureaza cu Asia. Dar ce servicii puteti face in plus fata de rest? Exista programe speciale de a creste unui client cifra de afaceri? de a i spori notorietatea? Aveti solutii magice de creste o piata sau serviti doar clientii pe care ii serviti in Occident si in (sau din ) Romania ca ela moda?
31 August 2005, 01:37:47