Primul CALL CENTER Motorola ROMANIA
Dedicat utilizatorilor de telefoane mobile marca Motorola, primul Call Center Motorola Romania a primit, de la inaugurarea sa, in aprilie a.c., peste 3.500 de apeluri. Asa cum era de asteptat, cele mai multe apeluri sunt cele telefonice (021–30.57.999 tarif normal), insa un numar semnificativ de apelanti contacteaza Call Center-ul pe fax sau pe e-mail (fax 021 30 57 998, e-mail info.ro@motorola.com).
In cele trei luni de la lansare, echipa de la capatul firului s-a confruntat in special cu solicitari legate de setarile automate si manuale pentru serviciile WAP si MMS, dar si cu cereri de informatii legate de presale. De asemenea, un numar mare de solicitari se refera la distribuitorii autorizati Motorola din toata tara sau la service-ul autorizat, unde utilizatorii telefoanelor mobile Motorola se pot adresa pentru rezolvarea diferitelor probleme.
In oricare dintre zilele lucratoare, in intervalul orar 09:00–17:00, o echipa specializata, care dispune de cunostintele si de experienta necesare realizarii in conditii profesionale a unui dialog eficient, raspunde cererilor venite din partea celor interesati sa isi rezolve posibile neclaritati sau sa afle mai multe detalii despre telefoanele mobile marca Motorola.
Cu o medie de varsta de 30 de ani, echipa Call Center-ului Motorola este formata din persoane cu studii superioare care au experienta prealabila in Customer Service si care isi propun sa isi imbunatateasca in permanenta cunostintele de comunicare si cunostintele tehnice.
Una din cele 100 de companii incluse in celebrul top Fortune 100, Motorola este lider mondial in comunicatii wireless si ofera produse si solutii care asigura Seamless Mobility – mobilitate fara limite in comunicarea pe retele wireless, sisteme electronice integrate pentru industria auto si retele de banda larga. Acasa, in masina, la locul de munca sau oriunde ne-am afla in miscare, mobilitatea fara limite in comunicare inseamna ca poti sa ai acces la lucrurile si la informatiile de care ai nevoie in orice moment si in orice loc. Seamless Mobility – mobilitate fara limite in comunicare inseamna convergenta tehnologiei si asigura o comunicare mai inteligenta, mai rapida, mai flexibila si mai eficienta sub raportul costurilor.
In anul 2004, vanzarile globale ale companiei Motorola au fost de 31,3 miliarde de dolari.
Un clasament al celor mai frecvente intrebari primite de echipa Call Center-ului Motorola ar arata astfel:
1. De unde pot cumpara un telefon mobil marca Motorola?
2. De unde pot cumpara accesorii pentru telefoane Motorola? (si cele mai frecvente exemple in acest sens sunt cele legate de pachetul Mobile Phone Tools, incarcatoare si incarcatoare auto, acumulatori)
3. Care este termenul mediu de reparatie a terminalelor in service-ul autorizat Motorola?
Parerea ta conteaza:
(0/5, 0 voturi)