Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

CCS – Unica solutie de Call Center integrata cu centrale telefonice Panasonic seria TDA

10 Iulie 2005



Call Center System (CCS) este o solutie proiectata si dezvoltata de catre G3 NOVA Communications in colaborare cu Panasonic, care include: Raspuns vocal interactiv (IVR), Distribuire automata apeluri, Monitorizare in timp real, Raportare, Integrare cu baze de date.


Arhitectura CCS este deschisa si modularizata, fiind bazata pe trei componente software: CCS Manager, CCS Agent si CCS Controller.


Cui se adreseaza?
-Grup resurse umane
-Grup Suport/ Service
-Companii de vanzari
-Educatie
-Spitale si Centre Medicale
-Administratie publica


Ce probleme rezolva?
-Gestiune apeluri
-Monitorizare apeluri si generare rapoarte
-Integrare Voice Mail, inregistrare convorbire si transfer apel telefonic
-Disponibilitate 7/24


Ce avantaje are?
-Solutie compacta
-Reconfigurare in timp real
-Foarte simplu de utilizat


CCS Manager


CCS Manager administreaza grupurile ACD si agentii din sistem, distribuind toate apelurile primite. Acesta monitorizeaza in timp real activitatea Call Center si genereaza rapoarte.


Raspuns automat la apeluri


Meniurile configurabile IVR pot oferi clientului posibilitatea alegerii unei anumite actiuni prin apasarea tastelor asociate. Printre actiunile automate la primirea unui apel de la client pot fi enumerate mesajele de intampinare, distribuirea apelului catre casuta vocala sau catre un anumit agent.


Rutare apeluri



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite
call-center
Call Center Siemens - http://www.procenter.ro
17 Ianuarie 2006, 01:28:16