Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Călin Butunoi, M.O.R.E. Division Manager, TeamNet International: „Principalul avantaj competitiv al M.O.R.E. este accesibilitatea din punct de vedere financiar“

25 Iunie 2011



Recent lansată pe piaţa locală de către compania TeamNet International, M.O.R.E. (Management and Organisation of Resources and Employees) se poziţionează ca prima platformă integrată disponibilă în regim Software as a Service (SaaS), dezvoltată în concordanţă cu piaţa de afaceri românească. Călin Butunoi, M.O.R.E. Division Manager, ne-a prezentat care sunt atuurile platformei şi provocările cu care se confruntă pe piaţa locală, precum şi noile direcţii de dezvoltare.



Călin Butunoi


Cât de pregătită şi interesată este, la momentul actual, piaţa locală de soluţiile livrate în regim SaaS de pe o platformă integrată precum M.O.R.E.?

Ca orice produs nou, platforma M.O.R.E.întâmpină în continuare o rezistenţă din partea userilor, dar nu atât din cauza lipsei de interes, cât din cauza neînţelegerii conceptului. Explicarea conceptului de SaaS la client lungeşte destul de mult procesul de vânzare. Cu toate acestea, odată înţelese avantajele directe ale aplicaţiei de către utilizatori, lucrurile merg de la sine. Aceştia sunt încântaţi de ce le oferă platforma: un real sprijin în organizarea activităţii zilnice, în cazul utilizatorilor, şi o modalitate eficientă de a-şi ţine costurile sub control, în cazul persoanelor de decizie.


Care consideraţi că sunt principalele avantaje competitive ale platformei M.O.R.E.?

Este clar că accesibilitatea acesteia din punct de vedere financiar este cel mai important avantaj al platformei. M.O.R.E. se adresează oricărei companii, indiferent de domeniul de activitate al acesteia. Avem clienţi atât din verticale mai „dure“ (Producţie, Distribuţie, Construcţii), dar şi din verticale mai „soft“ (Servicii), caracterizate de proceduri laborioase şi birocraţie. Un alt avantaj competitiv este posibilitatea unei pregătiri continue. Utilizatorii au mereu la îndemână materiale de training prin intermediul canalului „Bringmorero“ pe YouTube. La momentul actual, sunt disponibile 102 filmuleţe din care utilizatorii aplicaţiei îşi pot extrage informaţiile de care au nevoie. Astfel, am reuşit să economisim, înca o dată, banii clienţilor noştri! Nu în ultimul rând, perfecta integrare între aplicaţiile disponibile în platformă reprezintă un punct forte. Aceasta presupune, pe lângă beneficiul unei utilizări facile şi al unei navigări rapide (single sign on, trecerea dintr-o aplicaţie în alta dintr-un singur clic), şi un transfer automat al datelor comune care se regăsesc la nivelul aplicaţiilor, eliminând astfel redundanţa şi efortul suplimentar din partea utilizatorilor de a introduce de mai multe ori acelaşi client în aplicaţii diferite.


Care sunt cele mai solicitate aplicaţii din platforma M.O.R.E.? Dar cele mai frecvente provocări cu care vă confruntaţi la client?


Probabil aplicaţiile cel mai frecvent solicitate sunt cele de Document Management, CRM şi Facturare. Cea mai mare provocare continuă să fie familiarizarea clienţilor cu funcţionalităţile SaaS, cu conceptul de cloud computing sau de rulare a unor aplicaţii într-un mediu multi-tenant.


Veţi menţine ritmul rapid de lansare de noi funcţionalităţi în platformă? Care sunt noile direcţii de dezvoltare?

Aşa cum am promis, în septembrie vom lansa noi funcţionalităţi şi/sau aplicaţii. Direcţiile de dezvoltare sunt strâns legate de feedback-ul primit din partea utilizatorilor platformei M.O.R.E. Folosind aplicaţiile şi confruntându-se cu diverse nevoi zi de zi, ei sunt cei mai în măsură să ne indice direcţiile de dezvoltare. Momentan, înregistrăm feedback-ul de la aceştia cu ajutorul echipei de vânzări şi al echipei tehnice care dezvoltă diversele cerinţe specifice fiecărui client în parte, deoarece trebuie precizat că oferim clienţilor şi posibilitatea de customizare a aplicaţiilor folosite în platformă. Pe viitor, ne dorim să gestionăm în mod automat feedback-ul utilizatorilor direct în platformă, prin intermediul unor chestionare. De asemenea, pe website-ul nostru, www.bringmore.ro, la secţiunea contact, clienţii ne pot transmite părerile lor. Luăm în calcul toate sugestiile şi suntem bucuroşi să contribuim la îmbunătăţirea activităţii clienţilor noştri.


Cu ocazia lansării oficiale, aţi estimat o creştere de la 300 la 5.000 de utilizatori până la sfârşitul anului. Vă menţineţi prognoza?

De curând, am semnat un contract cu 120 de noi utilizatori, deci suntem optimişti în privinţa prognozei şi ne menţinem estimarea iniţială. Credem că mediul economic ne ajută foarte mult în această perioadă, pentru că toate companiile sunt interesate de metode prin care să îşi eficientizeze cheltuielile.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite