Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Financiar-Bancar >> Stiri si comunicate

ePayment se extinde in Europa

30 Iunie 2011



ePayment, care a devenit recent parte a integratorului de plati online PayU si lider de piată în România anuntă implementarea solutiei integrate de plati online pe piata din Ungaria, ca urmare a strategiei grupului PayU, care intentionează să-si extindă operatiunile in peste 10 tări din Europa in urmatoarele luni.
„Grupul PayU a procesat în 2010 aproape 1 miliard de euro, iar în următoarea perioadă compania vizează o piata estimată în acest moment în jurul valorii de 20 de miliarde de euro, solutia tehnică ce urmează a fi folosită fiind platforma ePayment. Într-o primă etapă, pentru extinderea în Europa vom investi 2 milioane de euro, iar prima piată pe care o vom finaliza în următoarele săptămâni este Ungaria”, declară Daniel Nicolescu, CEO ePayment.
Pentru a sustine noile planuri strategice ale companiei, ePayment va demara o campanie amplă de angajări, urmărind dublarea echipei în următoarele luni. În prezent, în ePayment lucrează o echipă de 36 de specialisti, cărora li se vor adăuga încă 44 de noi colegi în departamentele de software development, project management, implementare si testare.


Primul client care va beneficia de platforma ePayment în Ungaria este Vatera, lider de piată în licitatii online, care are în portofoliu o cifră de peste 2 milioane de utilizatori, 57% din numărul total de utilizatori de internet cu vârsta peste 14 ani. Conform unui studiu GKIeNET în 2011, la o populatie de putin peste 10 milioane de locuitori, rata de penetrare a internetului în Ungaria este de 34% (utilizatori de internet cu vârsta +14 ani), 35% dintre acestia făcând cumpărături online.
În Ungaria există aproximativ 2.700 de magazine online, dintre care aproape jumătate au implementat o solutie de plată online. La acestea se adaugă site-urile de cumpărături de grup, agentii de turism si asigurări si platforme de licitatii online. Cele mai importante segmente ale comertului electronic sunt: entertainment, cărti, produse alimentare, turism, asigurări, muzică, educatie, cadouri, IT, vânzările online de produse fizice ridicându-se la un procent de 1,6% din piata ungară de retail.


Pe piata din România, strategia ePayment pe termen scurt si mediu va urma două directii principale: extinderea portofoliului metodelor de plată si a băncilor partenere, în prezent ePayment oferind comercianților 7 modalitati de încasare a banilor, cea mai nouă metodă fiind plata prin internet banking cu confirmare de plată imediată, lansată în parteneriat cu ING; adăugarea de servicii complementare platilor online si extinderea canalelor de comunicare cu cumpărătorii. Cel mai nou serviciu lansat de ePayment este Shopping Experience Rank, un program de evaluare a satisfactiei cumpărătorilor online, care facilitează si încurajează interactiunea între magazinele online si cumpărători, în primele 5 săptămâni, clientii acordând magazinelor online peste 9.000 de evaluări.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite