Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

Peste 20.000 de clienti BCR au achizitionat pachetul de semnatura electronica

30 Iunie 2011



Începând din luna iulie 2011, depunerea online la Fisc a formularului 112 devine obligatorie pentru orice Microintreprindere din Romania. Clientii Microintreprinderi si PFA beneficiaza de consultanta specializata si reduceri de 23% la achizitionarea Pachetului de Semnatura Electronica oferit de TRANS SPED in peste 600 sucursale ale Bancii Comerciale Romane (BCR).


BCR a acordat consultanta in vederea achizitionarii de Pachete de Semnatura Electronica, pana in prezent, la peste 20.000 clienti microintreprinderi si persoane fizice autorizate (PFA). Solutia tehnica este oferita impreuna cu TRANS SPED.
Totodata, orice Microintreprindere sau PFA din Romania – client BCR – beneficiaza, pe langa consultanta specializata oferita, de reduceri de 23% la achizitionarea Pachetului de Semnatura furnizat de TRANS SPED, pretul final fiind de 41,58 euro+TVA.
„Orice client BCR poate efectua formalitatile necesare obtinerii unui pachet de semnatura electronica de la Trans Sped, fara nici un cost suplimentar, in sucursalele BCR din tara in care se regaseste un Consilier Micro dedicat. Aici se pot depune documentele, se fac solicitarile si se acorda asistenta in completarea datelor necesare pentru certificatele digitale calificate. Avand in vedere ca a mai ramas putin timp pana cand declaratiile fiscale se vor depune doar electronic, invitam clientii nostri sa vina in sucursale si sa beneficieze de cea mai buna oferta din piata si cea mai ampla infrastructura din Romania”, a declarat Andreea-Luminita Porojan, Manager al Biroului Dezvoltare Produse pentru Microintreprinderi si PFA din cadrul BCR.


Parteneriatul intre BCR si Trans Sped dateaza din 2005.
„Aceste ultime zile pana la intrarea in vigoare a obligativitatii semnaturii electronice reprezinta un varf de sarcina pentru parteneriatul nostru. Este si proba ca BCR si Trans Sped pot oferi aceleasi servicii de calitate, promptitudine si respect fata de clienti in a procesa toate solicitarile din partea firmelor care inca nu si-au procurat un certificat digital”, declara Viky Manaila, Managing Director al Trans Sped.


Trans Sped este furnizor acreditat de servicii de certificare calificata de catre Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale. Serviciile Trans Sped sunt oferite in colaborare cu compania germana TC TrustCenter, lider mondial in furnizarea de servicii de certificare.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite