Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Managerial Tools >> Outsourcing >> Stiri si comunicate

Ka&Te adauga 7 noi clienti pe ,,managed services”

05 Iulie 2011



Dupa cum scriam in ultimele articole de la categoria ,,managed services” piata locala de profil pare a se misca intr-o directie buna, pe masura ce clientii inteleg tot mai bine acest concept, iar beneficiile nu intarzie sa apara. Prin urmare, anuntul recent facut de compania Ka&Te cu privire la extinderea portofoliului de clienti cu inca 7 referinte, se inscrie in acest trend. Noii clienti, pentru care Ka&Te va gestiona infrastructura IT sunt: Gemisa Business Services, Optical Network, Babybuzz, Oxigen Plus, Bia Human Resource Management Services, Fleet Management Services, Patiline. Ka&Te ofera clienţilor servicii complete de administrare remote sau on-site a întregii infrastructuri IT&Cde peste 5 ani. „Conştientizarea importanţei externalizării serviciilor de administrare a infrastructurii IT este o caracteristică a marilor companii, fiind tratată de multe dintre acestea drept o decizie strategică de control şi optimizare a costurilor şi a resurselor, în general. Cu toate acestea, însă, ţara noastră se afla mult în urma altor state, şi nu ne referim doar la statele occidentale, acolo unde diferenţa apare din motive lesne de înţeles, ci ne referim la state regionale precum Polonia, de exemplu. Suntem mândri ca am reuşit să ne extindem seria de parteneriate cu jucători de top si speram să dezvoltam împreuna cu fiecare dintre noii noştri parteneri relaţii cu tradiţie”, a declarat Cristian Ștefănescu, Director General Ka&Te Associates.
Conform Ka&Te, externalizarea administrării infrastructurii IT aduce următoarele beneficii concrete pentru companii:
• Imbunătăţirea ROI (Return on Investment) şi reducerea TCO (Total Cost of Ownership) prin standardizare şi eficientizarea operaţională.
• Se pot reduce cu până la 50% costurile de administrare a infrastructurii IT. Furnizorii de servicii externalizate de administrare a infrastructurii IT acționează ca o echipă care garantează exploatarea eficientă a echipamentelor, sistemelor și aplicațiilor folosite.
• Companiile se concentrează pe activitatea lor de bază. Angajații au mai mult timp să se dedice domeniilor lor de activitate, în loc să încerce să rezolve probleme de IT, pentru că primesc suport IT complet și continuu.
• Se obțin rezultate de business mai bune. Datorită faptului că infrastructura IT lucrează la un nivel de perfomanță maxim, se obțin creșteri de productivitate, iar companiile nu se mai confruntă cu opririle repetate ale fluxurilor de lucru datorate incidentelor informatice.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite