Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

GECAD vrea sa vanda servicii de call center

19 August 2005



Dupa vanzarea tehnologiei RAV catre Microsoft, Gecad nu prea a mai avut obiect pentru participari la evenimente externe. Investitiile insa au facut roade si Gecad iese in premiera pe piata externa cu serviciile de contact center. Cvantage, companie din grupul Gecad va particpa la Outsource World, cel mai important targ din Europa pentru solutii de externalizare, care se va desfasura la Londra in perioada 29-30 iunie.


Manifestarea se axeaza pe patru mari domenii: call center, BPO (Business Processing Outsourcing), resurse umane si IT, oferind vizitatorilor o perspectiva completa asupra beneficiilor si resurselor provenite din optarea pentru solutii de externalizare.


Editia din acest an a Outsource World nu este prima la care Romania este reprezentata, participand in 2004 la Londra cu pavilion de tara.


“Am ales acest targ pentru a avea contact direct cu piata britanica – cea mai mare in Europa in domeniul call center. Desigur, este o piata dezvoltata si extrem de competitiva, dar deja lucram cu Marea Britanie, iar faptul ca venim din Europa de Est si oferim ceea ce se numeste in industrie „nearshore outsourcing”, spre deosebire de clasicul „offshore” din Asia de exemplu, este un avantaj semnificativ. Aducem in plus si expertiza IT, esentiala pentru proiecte cu cerinte tehnologice deosebite”, declara Carmen Sebe, CEO.


GECAD Cvantage furnizeaza servicii de externalizare de tip contact center, atat pentru gestionarea relatiilor cu clientii cat si pentru asigurarea suportului tehnic si al vanzarilor.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite