Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Altele >> Stiri si comunicate

Razvan Exarhu si Mihai Fanache lanseaza Small Army

07 Iulie 2011



Razvan Exarhu si Mihai Fanache lanseaza un nou business dedicat optimizarii comunicarii pe retelele sociale. Proiectul Small Army vizeaza oferirea de solutii, elaborarea de strategii de comunicare, monitorizare si evaluare a prezentei online pentru clientii corporate. In completarea acestor servicii, compania va desfasura traininguri, studii si analize pe subiecte precum: Facebook for Business, Twitter for Business sau Social Media Sales.


In acelasi timp, SmallArmy va aloca resurse atat pentru dezvoltarea de aplicatii dedicate retelelor sociale, cat si de media buying, management si optimizare a campaniilor pe Facebook.
SmallArmy va aduce pe piata locala noi solutii de planificare, cercetare si optimizare a investitiilor in retelele sociale, avand ca parteneri companii precum Salesforce.com.
„Business-ul a devenit social, canalele de distributie a informatiei au devenit mai complexe si totodata mai simple si accesibile ca niciodata. Toate aceste transformari solicita companiilor noi structuri, ce pot sustine si evalua in timp real impactul retelelor sociale asupra consumatorilor. SmallArmy va incerca o simplificare si demistificare a retelelor sociale, analizand individual modul de acomodare si oportunitatea prezentei companiilor pe fiecare canal in parte”, a declarat Razvan Exarhu, care in acest moment se afla in cautarea celor mai buni oameni din domeniu pentru proiect.


Razvan Exarhu este cunoscut publicului datorita numeroaselor proiecte dezvoltate in media, radio, televiziune si publicitate. Razvan este blogger, editorialist la Evenimentul Zilei si colaborator al mai multor reviste de prestigiu. Razvan Exarhu pregateste relansarea www.clandestino.fm, o platforma multimedia care imbina radioul cu televiziunea si jurnalismul.


Cunoscut in mediul online si antreprenorial romanesc, Mihai Fanache coordoneaza activitatea Mediacafé, compania ce reprezinta in mod exclusiv vanzarile Yahoo! pe piata locala inca din 2006. Activitatea de business a lui Mihai Fanache a inceput in 2003, cand a infiintat Ninespices, un studio de dezvoltare web, devenit apoi SuperPunk Interactive. Mihai are o experienta de peste 10 ani in domeniul designului, dezvoltarii web si a coordonarii investitiilor online.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite