Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Xerox creste conform planurilor

15 Septembrie 2005



Marius Persinaru, director general Xerox RomaniaPrimul trimestru al anului 2005 a a dus o crestere a cifrei de afaceri cu 4 procente pentru Xerox Romania. Daca e mult sau putin e greu de apreciat insa cresterea se incadreaza cu declaratiile oficiale de la inceputul anului prin care compania isi propunea o crestere de 15-20%, ceea ce ar reprezenta un total al veniturilor de 46-48 de milioane fata de 40 milioane in 2004. (cifrele cuprind si activitatea din Republica Moldova).


Cresterea pe primele sase luni s-a datorat, in principal, dezvoltarii diviziilor de outsourcing, echipamente pentru birouri mici si consumabile si, conform declaratiilor oficiale, ar fi putut fi mai mare daca nu aparea un blocaj la nivelul intregii economii. Pe de alta parte lunile de vara au fost mai productive decat de obicei. „Am fost surprinsi de cresterea consemnata in lunile iulie si august, perioada specifica concediilor. Apreciem ca ne vom atinge obiectivele propuse pentru acest an, mai ales ca ultimul trimestru este cel mai bun in privinta vanzarilor“, a declarat, in cadrul unei intalniri cu presa, directorul general Xerox Romania, Marius Persinaru. De asemenea, serviciile de management al documentelor au inregistrat rezultate cu 20% mai bune, in vreme ce divizia destinata birourilor mici si utilizatorilor individuali a avut o crestere de 10%. O evolutie constanta a inregistrat si divizia de hartie, cu o crestere de 5% de la an la an.


Ce spun cifrele IDC?
Conform datelor firmei de cercetare a pietei IDC, pe segmentul IMM si utilizatori individuali (SoHo – Small Office, Home Office), cota de piata a Xerox a crescut pana la 10,9% in primul semestru, explicatia fiind avansul vanzarilor de imprimante laser la un pret situat sub 130 de dolari. Astfel, cota de piata este de peste doua ori mai mare decat anul trecut (4,3% din piata de imprimante mici la sfarsitul anului 2004). „Pentru a doua jumatate a acestui an, Xerox pregateste lansarea unei serii de imprimante laser alb-negru din categoria Phaser. Ne asteptam ca noile modele, sase la numar, sa contribuie la cresterea vanzarilor pe acest segment de piata“, a mai afirmat Marius Persinaru. Segmentul de echipamente destinate birourilor medii si mari s-a caracterizat printr-o expansiune a cotei de piata a Xerox de la 9,9%, in decembrie 2004, la 15,5%, la finele lunii iunie, conform datelor IDC. Oficialii companiei au explicat aceasta evolutie ca fiind datorata vanzarilor imprimantelor multifunctionale monocolor cu viteza de imprimare de 15-20 pagini pe minut, comercializate la un pret de aproximativ 1.000 dolari. Si pe acest segment Xerox va mai lansa, in acest an, inca trei echipamente multifunctionale.
Evolutia buna pe primele sase luni, a diviziei de outsourcing se datoreaza introducerii solutiei XOS (Xerox Office Services Software Suit), un pachet de servicii si software utilizat pentru gestionarea productiei de documente si a infrastructurii echipamentelor de birou. „Primul client, daca putem spune asa, a fost compania noastra“ a declarat Marius Persinaru. Rezultatele fiind apreciabile, companii precum Ardaf, Mobifon, Siemens VDO au devenit clienti. Pe aceeasi linie se inscrie si lansarea in viitorul apropiat, a solutiei BIS (Business Innovation Services), un pachet ce consta in noi servicii de management al documentelor si automatizare a proceselor de imprimare tranzactionala si arhivare de documente.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite