Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

GoPro.net - solutie dedicata administratiei publice

15 Septembrie 2005



Organizatiile sectorului public din Romania sunt constranse sa-si automatizeze procesele interne si sa devina mai deschise si mai transparente pentru cetateni. In acest context a aparut pe piata din Romania cererea pentru aplicatii software dedicate.


GoPro Islanda este numele de referinta in domeniu, fiind unul dintre furnizorii de varf pentru solutii software dedicate administratiei publice. In prezent, baza de utilizatori ai solutiilor GoPro.net depaseste 90.000, incluzand peste 400 organizatii in 11 tari.


Aplicatia dezvoltata de GoPRo Dev.ltd, GoPro.net reprezinta primul produs complet integrat, capabil sa ofere o solutie eficienta de e-guvernare.


Solutia cuprinde trei componente de baza: management de flux de lucru, management de documente si managementul relatiei cu cetatenii.


In momentul in care cetateanul abordeaza o autoritate locala pentru o anumita problema (cerere), se creaza un „caz“. Management de caz este termenul folosit pentru a descrie procesul complet, din minutul in care cetateanul adreseaza cererea, pana la rezolvarea problemei.


GoPro.net ofera o imagine consolidata si ierarhizata a cazurilor, organizate in functie de cetatean, domeniu de activitate, autoritate si reglementari legale. Fiecare caz contine informatii despre functionarul responsabil, partile relevante implicate in caz, documente asociate prelucrarii cazului, cum ar fi decizii sau directive, starea curenta a cazului, pasii urmatori, termenele limita, controlul accesului si istoricul activitatii.


Functia de management de documente permite utilizatorilor sa creeze, sa structureze, sa imparta si sa pastreze documente avand la dispozitie un depozit electronic de sabloane de documente si formulare. Toate documentele primesc date relevante din cazuri asociate, astfel incat completarea lor devine foarte simpla.


Managementului Relatiilor cu Cetatenii reprezinta al treilea element esential al aplicatiei. Fiecare profil al clientului arata toate detaliile de contact relevante cu documente asociate si notite de caz arhivate in inregistrarea clientului. Totodata, functionarii pot urmari starea cazurilor curente si toata documentatia aferenta. In plus, GoPro.net ofera un portal pentru cetateni unde vor gasi un set complet de formulare electronice. Odata completate si trimise, formularele sunt directionate catre GoPro.net, unde se initiaza automat un caz. Acesta apare in sectiunea interna a portalului si e atribuit unui functionar pentru solutionare.


Managerii pot monitoriza, conduce si delega munca, avand permanent o imagine de ansamblu a proceselor din cadrul organizatiei. Modul de organizare permite o interconectivitate optima a departamentelor, lucru vital datorita numeroaselor cereri care implica diferite departamente.


Solutia GoPro.net este disponibila in Romania prin compania CG&GC IT SA, Lead Partner GoPro in Romania.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite