Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Conferinta Nationala de Invatamant Virtual 2005

15 Septembrie 2005



Un domeniu ca educatia trebuie sa suscite intotdeauna atentia profesorilor, studentilor, dar si a firmelor interesate de o pregatire adecvata a resurselor umane. Promovarea si implementarea ideilor moderne in educatia de tipul IT&C ar trebui sa constituie o preocupare continua a profesorilor din universitati, dar si a managerilor firmelor de profil. Spun aceste lucruri, gandindu-ma la o mai buna colaborare intre facultati si reprezentantii companiilor interesate de recrutarea proaspetilor absolventi. De aceea, oferta educationala trebuie sa fie calata pe necesitatile firmelor de profil si pe realitatile curente intalnite pe o piata a muncii din ce in ce mai dinamica.

Ajunsa la editia a III-a, Conferinta Nationala de Invatamant Virtual, organizata de Facultatea de Matematica si Informatica Bucuresti si de compania SIVECO SA va avea loc intre zilele de 28-30 octombrie. Printre obiectivele specifice ale conferintei se afla: dezvoltarea si promovarea cercetarii stiintifice in domeniile e-Learning, Software Educational si Virtual Reality, lansarea de programe pentru introducerea in procesul de invatamant a tehnicilor de e-Learning, sprijinirea profesorilor si specialistilor in activitatea de introducere si utilizare a tehnologiilor moderne de predare-fixare a cunostintelor in formarea initiala si continua.

Expozitia „SOFTWARE EDUCATIONAL 2005“ va fi organizata pe patru sectiuni:

  • A (cercetare-dezvoltare), Tehnologii e-Learning si Virtual Reality;
  • B (proiecte si aplicatii), Software Educational in invatamantul superior;
  • C (proiecte si aplicatii), Software Educational in invatamantul preuniversitar;
  • D (strategii, obiective, calitate), Training si management educational.

    Avand in vedere complexitatea tematica a expozitiei, am solicitat o declaratie a Conf. Dr. Marin Vlada, secretarul Conferintei Nationale de Invatamant Virtual, pentru a afla mai multe detalii:

    Care ar fi diferentele semnificative ale CNIV 2005, fata de editiile precedente?

    M.V.: O diferenta semnificativa consta in faptul ca am extins tematica, introducand o sectiune noua, training si management educational, pe de o parte, iar pe de alta parte, am dezvoltat-o pe cea de la punctul A, care in afara de tehnologiile de e-learning va cuprinde si tehnologiile de realitate virtuala, cu aplicatii in diverse domenii: medicina, arhitectura etc, aceasta fiind impusa de exigentele UE.

    Cum apreciati platforma AEL de la SIVECO si in general tehnologiile de e-learning?

    Platforma a trezit discutii printre elevi, profesori, dar si printre persoane mai mult sau mai putin avizate. Pentru a discuta despre platforma, mai intai, ea trebuie utilizata in complexitatea ei. Dupa parerea mea, platforma este mai degraba un sistem de management, un sistem de soft educational. Din punctul de vedere al elaborarii, platforma are un nivel tehnic inalt. Bineinteles ca pot aparea si probleme tehnice, insa este un sistem gandit pentru viitor, adica un sistem creat pentru a rezista in timp.

    Care ar fi esenta CNIV 2005?

    Editia aceasta va reprezenta o experienta acumulata in cei 3 ani si va concentra de asemenea eforturile depuse pentru realizarea actualei conferinte. Resursele sunt modeste, dar se poate realiza. Ideile de baza au trezit interesul mai multor categorii: elevi, studenti, profesori. Participarea elevilor este foarte importanta. Anul trecut a avut un succes enorm. Eu am sustinut mereu acesta idee si anume aceea ca invatamantul universitar nu trebuie sa se izoleze de cel preuniversitar.



    Parerea ta conteaza:

    (0/5, 0 voturi)

    Lasa un comentariu



    trimite
    Eori
    Ècolile Profesionale Ar Trebuii SÄ DisparÄ Definitiv Din Lume, Deoarece Sunt Degeaba ! Cel Mai Bine Este La Liceu, Ori Facultate, DacÄ Se Poate; Aia DacÄ Este Absolvent, Ori AbsolventÄ De Bacalaureat, Altfel Nu Se Poate. VizionaÈi Èi AscultaÈi Cu AtenÈie Aceste Video-uri PânÄ La Final: https://youtu.be/dI1d9eLJV4o?si=hlMk8zRTPUbsTzyP https://youtu.be/imUtFmlRsQE?si=qn1xwjHZ21ZR8fWt Ce Este Bun, NecesitÄ ÃnvÄÈÄmânt Universitar AdicÄ Facultate AbsolvitÄ, ÃnsÄ Ca SÄ Ajungi Acolo, Trebuie SÄ Fi Absolvent Ori AbsolventÄ De Bacalaureat, Aia Se NumeÈte Diploma De Bacalaureat, Ce Se ObÈine De La Secretariatul Liceului, DupÄ Absolvirea Bacalaureatului, ÃnsÄ Trebuie Dus 4 Poze De Format Mic Pentru Buletin, Copie DupÄ Buletin, Eventual Copie DupÄ Certificatul De NaÈtere, Este Valabil Èi Pentru Absolvirea Liceului FÄrÄ Bacalaureat. Bacalaureatul Este Inventat De Napoleon Bonaparte ÃmpreunÄ Cu ÃnvÄÈÄmântul Superior [Facultate], Mai Exact Spus El A Creat Un Document Pe Nume Decret DupÄ Care Se Face Legile Ãn ÃnvÄÈÄmânt Ãn Ziua De Azi, Care Nu Va DispÄrea Nici-o DatÄ, Èi Care Se AflÄ Ãn FranÈa Èi Este Foarte Bine Protejat, Pentru CÄ: ÃnvÄÈÄmântul Superior ÃnseamnÄ Valoare, Nu Altceva, Eventual ÃnvÄÈÄmântul Liceal. Facultatea Este Doar Cu Bani ÃnvÄÈat BineînÈeles Altfel Nu Se Poate. Este Mai Bine La Liceu, Pentru CÄ Nu Mai Dai De TâmpiÈii Ori Tâmpitele De MaiÈtrii Èi Maistre, Care Ètiu SÄ FacÄ Pe AlÈii Èi Altele Cu Ou Èi Cu OÈet, Èi Ètiu SÄ FacÄ MiÈto De AlÈii Èi Altele. Mai Mult De Atât La ProfesionalÄ Nu Mai ExistÄ Posibilitatea De Bacalaureat, Decât Numai La Liceu, AdicÄ Doar La Partea LicealÄ. Decât La ProfesionalÄ, Mai Bine Este La Liceu, Pentru CÄ ÃnvÄÈÄmântul Profesional Este Considerat ÃnvÄÈÄmânt De ProÈti Èi De Proaste. ExistÄ Cursuri De Calificare Pe Internet, Unde Se Poate GÄsii Èi AdresÄ De Contact, Èi AÈa Mai Departe, BineînÈeles Cu Cost, Ãn ComparaÈie Cu Ècolile Profesionale, Dar Este Mai Bine La Cursuri De Calificare, Decât La Ècolile Profesionale, Pentru CÄ La Partea LicealÄ, Ai Posibilitatea Pentru Bacalaureat Mai Târziu La Seral, Ori FrecvenÈÄ RedusÄ, AdicÄ La Liceele Care Au Seral Èi FrecvenÈÄ RedusÄ. TrimiteÈi Mai Departe Aceste InformaÈii Pentru A Ajunge La Cât Mai MultÄ Lume.
    14 Mai 2024, 03:26:18