Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Conferinta Nationala de Invatamant Virtual 2005

15 Septembrie 2005



Un domeniu ca educatia trebuie sa suscite intotdeauna atentia profesorilor, studentilor, dar si a firmelor interesate de o pregatire adecvata a resurselor umane. Promovarea si implementarea ideilor moderne in educatia de tipul IT&C ar trebui sa constituie o preocupare continua a profesorilor din universitati, dar si a managerilor firmelor de profil. Spun aceste lucruri, gandindu-ma la o mai buna colaborare intre facultati si reprezentantii companiilor interesate de recrutarea proaspetilor absolventi. De aceea, oferta educationala trebuie sa fie calata pe necesitatile firmelor de profil si pe realitatile curente intalnite pe o piata a muncii din ce in ce mai dinamica.

Ajunsa la editia a III-a, Conferinta Nationala de Invatamant Virtual, organizata de Facultatea de Matematica si Informatica Bucuresti si de compania SIVECO SA va avea loc intre zilele de 28-30 octombrie. Printre obiectivele specifice ale conferintei se afla: dezvoltarea si promovarea cercetarii stiintifice in domeniile e-Learning, Software Educational si Virtual Reality, lansarea de programe pentru introducerea in procesul de invatamant a tehnicilor de e-Learning, sprijinirea profesorilor si specialistilor in activitatea de introducere si utilizare a tehnologiilor moderne de predare-fixare a cunostintelor in formarea initiala si continua.

Expozitia „SOFTWARE EDUCATIONAL 2005“ va fi organizata pe patru sectiuni:

  • A (cercetare-dezvoltare), Tehnologii e-Learning si Virtual Reality;
  • B (proiecte si aplicatii), Software Educational in invatamantul superior;
  • C (proiecte si aplicatii), Software Educational in invatamantul preuniversitar;
  • D (strategii, obiective, calitate), Training si management educational.

    Avand in vedere complexitatea tematica a expozitiei, am solicitat o declaratie a Conf. Dr. Marin Vlada, secretarul Conferintei Nationale de Invatamant Virtual, pentru a afla mai multe detalii:

    Care ar fi diferentele semnificative ale CNIV 2005, fata de editiile precedente?

    M.V.: O diferenta semnificativa consta in faptul ca am extins tematica, introducand o sectiune noua, training si management educational, pe de o parte, iar pe de alta parte, am dezvoltat-o pe cea de la punctul A, care in afara de tehnologiile de e-learning va cuprinde si tehnologiile de realitate virtuala, cu aplicatii in diverse domenii: medicina, arhitectura etc, aceasta fiind impusa de exigentele UE.

    Cum apreciati platforma AEL de la SIVECO si in general tehnologiile de e-learning?

    Platforma a trezit discutii printre elevi, profesori, dar si printre persoane mai mult sau mai putin avizate. Pentru a discuta despre platforma, mai intai, ea trebuie utilizata in complexitatea ei. Dupa parerea mea, platforma este mai degraba un sistem de management, un sistem de soft educational. Din punctul de vedere al elaborarii, platforma are un nivel tehnic inalt. Bineinteles ca pot aparea si probleme tehnice, insa este un sistem gandit pentru viitor, adica un sistem creat pentru a rezista in timp.

    Care ar fi esenta CNIV 2005?

    Editia aceasta va reprezenta o experienta acumulata in cei 3 ani si va concentra de asemenea eforturile depuse pentru realizarea actualei conferinte. Resursele sunt modeste, dar se poate realiza. Ideile de baza au trezit interesul mai multor categorii: elevi, studenti, profesori. Participarea elevilor este foarte importanta. Anul trecut a avut un succes enorm. Eu am sustinut mereu acesta idee si anume aceea ca invatamantul universitar nu trebuie sa se izoleze de cel preuniversitar.



    Parerea ta conteaza:

    (0/5, 0 voturi)

    Lasa un comentariu



    trimite
    Eori
    Școlile Profesionale Ar Trebuii Să Dispară Definitiv Din Lume, Deoarece Sunt Degeaba ! Cel Mai Bine Este La Liceu, Ori Facultate, Dacă Se Poate; Aia Dacă Este Absolvent, Ori Absolventă De Bacalaureat, Altfel Nu Se Poate. Vizionați Și Ascultați Cu Atenție Aceste Video-uri Până La Final: https://youtu.be/dI1d9eLJV4o?si=hlMk8zRTPUbsTzyP https://youtu.be/imUtFmlRsQE?si=qn1xwjHZ21ZR8fWt Ce Este Bun, Necesită Învățământ Universitar Adică Facultate Absolvită, Însă Ca Să Ajungi Acolo, Trebuie Să Fi Absolvent Ori Absolventă De Bacalaureat, Aia Se Numește Diploma De Bacalaureat, Ce Se Obține De La Secretariatul Liceului, După Absolvirea Bacalaureatului, Însă Trebuie Dus 4 Poze De Format Mic Pentru Buletin, Copie După Buletin, Eventual Copie După Certificatul De Naștere, Este Valabil Și Pentru Absolvirea Liceului Fără Bacalaureat. Bacalaureatul Este Inventat De Napoleon Bonaparte Împreună Cu Învățământul Superior [Facultate], Mai Exact Spus El A Creat Un Document Pe Nume Decret După Care Se Face Legile În Învățământ În Ziua De Azi, Care Nu Va Dispărea Nici-o Dată, Și Care Se Află În Franța Și Este Foarte Bine Protejat, Pentru Că: Învățământul Superior Înseamnă Valoare, Nu Altceva, Eventual Învățământul Liceal. Facultatea Este Doar Cu Bani Învățat Bineînțeles Altfel Nu Se Poate. Este Mai Bine La Liceu, Pentru Că Nu Mai Dai De Tâmpiții Ori Tâmpitele De Maiștrii Și Maistre, Care Știu Să Facă Pe Alții Și Altele Cu Ou Și Cu Oțet, Și Știu Să Facă Mișto De Alții Și Altele. Mai Mult De Atât La Profesională Nu Mai Există Posibilitatea De Bacalaureat, Decât Numai La Liceu, Adică Doar La Partea Liceală. Decât La Profesională, Mai Bine Este La Liceu, Pentru Că Învățământul Profesional Este Considerat Învățământ De Proști Și De Proaste. Există Cursuri De Calificare Pe Internet, Unde Se Poate Găsii Și Adresă De Contact, Și Așa Mai Departe, Bineînțeles Cu Cost, În Comparație Cu Școlile Profesionale, Dar Este Mai Bine La Cursuri De Calificare, Decât La Școlile Profesionale, Pentru Că La Partea Liceală, Ai Posibilitatea Pentru Bacalaureat Mai Târziu La Seral, Ori Frecvență Redusă, Adică La Liceele Care Au Seral Și Frecvență Redusă. Trimiteți Mai Departe Aceste Informații Pentru A Ajunge La Cât Mai Multă Lume.
    14 Mai 2024, 03:26:18