Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

WiMAX ajunge si in Romania

18 Octombrie 2005



In lumea convergentei intre voce, video si date, reteaua devine structura de baza pentru toate comunicatiile intr-o companie. Complexitatea retelei necesita o analiza profesionala si sistematica. Net Com garanteaza prin departamentul specializat in integrarea de servicii o astfel de analiza printr-o gama completa de servicii.


Net Com instaleaza o gama larga de comunicatii fara fir de la Hot Spots la legaturi de banda larga P2P / P2M de distanta la frecvente de 2.4 GHz, 3.5 GHz si 5.8 GHz folosind tehnologii variate de la WiFi la LMDS.


Ultima moda in materie de tehnologie de retea este WiMax, un serviciu care acopera doua standarde wireless de banda larga in zona de retea metropolitana. WiMax promite circuite alternative de concepere a modalitatilor de recuperare in caz de dezastre si de reducere a presiunii exercitate de companiile locale in privinta preturilor si a serviciilor. Serviciul prezinta, de asemenea, o componenta mobila high-speed.


Cele doua standarde WiMax corespondente sunt IEEE 802.16 si IEEE 802.16e. Primul dintre ele este folosit pentru acces wireless point-to-point si point-to-multipoint si este inrudit unei versiuni airborne mai rapide de Digital Subscriber Line (DSL) sau serviciilor cable-modem. IEEE 802.16e este folosit pentru acces wireless mobil de pe laptop-uri si de pe dispozitive handheld si este similar unei versiuni de tehnologie 3G de telecomunicatii.


WiMAX poate sa ofere comunicatii mobile de date la viteze impresionante pe distante de pana la 50 kilometri. Comparati aceasta tehnologie cu primele retele 3G care, desi sunt mult mai rapide decat retelele mobile de astazi, sunt de 30 de ori mai lente decat WiMAX, o retea 3G acoperind o arie de 10 ori mai mica decat cea acoperita de catre WiMAX. Spectrul radio WiMAX poate fi gratuit, iar operatorii ar avea nevoie de mai putine statii de baza pentru o buna functionare.


Net Com acopera o gama larga de sisteme si tehnologii dintre care cele mai importante sunt:

  • Solutii de Voce: intelegem cum trebuie sa oferim unelte de productivitate pentru voce pentru a satisface nevoile organizatiilor actuale.
  • Solutii convergente: care ofera o administrare si management al retelei simplu si productivitate imbunatatita prin mobilitate crescuta.
  • Solutii Call Center: centrul de contact este baza oricarei strategii ce are ca scop comunicarea, vanzarea sau ofertarea de servicii.



    Parerea ta conteaza:

    (0/5, 0 voturi)

    Lasa un comentariu



    trimite