Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Optimall-SFA si Optimall-Distrib, solutii integrate pentru Jidvei

18 Octombrie 2005



Voicu Oprean, director general ARoBS Trasilvania SoftwareSalturile tehnologice inregistrate in ultimii ani au contribuit la cresteri spectaculoase ale eficientei distributiei de bunuri. Produsele viticole nu fac exceptie de la regula, distribuitorii lor fiind obligati sa apeleze la tehnologii moderne pentru a ramane competitivi. Un exemplu in acest sens il reprezinta firma Jidvei, care a optat pentru modernizare prin introducerea sistemului Optimall Distrib de centralizare a rapoartelor de la distribuitori si a solutiei Optimall-SFA pentru automatizarea fortei de vanzari de la distribuitorii JIDVEI din tara (SFA).


„In plus, fata de solutia Optimall SFA, deja clasica, se are in vedere implementare unei solutii de localizare prin satelit (Optimall-GPS) a parcului auto, ca o extindere a modului de urmarire si localizare a fortei de vanzari. La ora actuala suntem in stadiul de pilot la cateva firme si piata a primit foarte favorabil extinderea solutiei Optimall”, a declarat dl. Voicu Oprean, director general ARoBS Trasilvania Software.


De ce Optimall?


Din multitudinea de solutii SFA prezente pe piata romaneasca, Jidvei a ales Optimall, sistem dezvoltat de ARoBS Transilvania Software (www.arobs.ro), considerand ca acesta raspunde cel mai bine cerintelor firmei.


Intrebat ce anume a determinat firma Jidvei sa opteze pentru solutia oferita de ARoBS, Cristian Fuga, director de marketing, a mentionat, printre altele, nevoia uniformizarii sistemului informatic, a optimizarii stocurilor, a monitorizarii continue a activitatilor agentilor de vanzari, a alegerii celei mai bune solutii de pe piata, care sa poata fi dezvoltata ulterior prin adaugarea de module suplimentare si sa ofere garantii privind securitatea.


Stadiul actual


Implementarea solutiei Optimall in sistemul de distributie al Jidvei S.A. se afla intr-un stadiu avansat, finalizarea instalarii primelor 300 de terminale fiind prevazuta pentru saptamanile acestea. O parte insemnata a firmelor membre culege deja roadele noului sistem. Dintre ele amintim Fana (Cluj-Napoca), Inter Amal (Piatra Neamt), Cord Impex (Ploiesti), Maxi Prod (Bucuresti), Sorla (Constanta) si Magic Tic Tac (Ramnicu-Valcea), toate pe deplin satisfacute de modul in care Optimall raspunde cerintelor lor si de rapiditatea si eficienta implementarii. Conform doamnei Dana Bartusica, director IT la Cord Impex, „Optimall e un sistem sigur, in sensul ca preia datele corect si le transmite in timp util, previne erorile prin mesajele de atentionare si este usor de utilizat datorita interfetei bine gandite si concepute. Din perspectiva distributiei, cel mai important avantaj oferit de Optimall il reprezinta optimizarea activitatii zilnice pentru intreg lantul de distributie, format din directorul de vanzari, agentii de vanzari, personalul din depozit(e), departamentul contabilitate-facturare si serviciul livrare.”


Informare rapida si corecta, control, suport decizional de calitate


Asemenea firmei Jidvei, si ceilalti beneficiari ai solutiei Optimall s-au declarat satisfacuti de rezultate si au inregistrat sau anticipeaza cresteri importante ale eficientei activitatilor de distributie ca urmare a automatizarii vanzarilor. Daca in trecut agentii trebuiau sa fie prezenti la sediul firmei pentru a prelua informatiile cu privire la clienti, in prezent, sunt suficiente cateva atingeri ale ecranului dispozitivului PALM pentru afisarea informatiei dorite. Totul din teren, in orice moment, prin intermediul unor interfete utilizator simple. „Secretele” acestor interfete pot fi deprinse in maximum doua zile, ele reducandu-se la elemente grafice intuitive si denumiri standard din domeniul retail-ului. Managerii de vanzari au si ei de castigat prin posibilitatile de urmarire si control oferite de sistem. Astfel, el permite planificarea optima a routingul zilnic, culegerea de informatii exacte prin intermediul rapoartelor multiple cu privire la comenzi, incasari/agent/perioada de timp si controlul asupra agentilor de vanzari prin vizualizarea reperelor orare ale vizitelor la clienti. Optimall le ofera avantaje substantiale si directorilor firmelor, departamentelor contabilitate-facturare, achizitii-livrare si agentilor de merchandising.


Se obtine astfel: reducerea substantiala a costurilor cu distributia si a frecventei erorilor umane, precum si cresterea vanzarilor si a gradului de satisfactie al clientilor distribuitorilor beneficiari.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite