Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Servicii >> Stiri si comunicate

Xerox Romania implementeaza un model de distributie globala a serviciilor

13 Iulie 2011



Xerox România implementează Global Service Delivery Model (GSDM), un model de distribuţie globală a serviciilor, care presupune reducerea riscului asociat livrărilor de produse, prin desfăşurarea unor procese sigure şi repetabile, aliniate cerinţelor industriei şi bunelor practici Xerox.


GSDM cuprinde 7 practici şi 42 de procese, acoperind întreg ciclul de furnizare a unui serviciu – de la recrutare şi angajarea personalului implicat în furnizarea serviciilor, gestionarea relaţiilor de business şi aspectele financiare, până la încheierea contractului. Modelul este sprijinit de trei elemente cheie: primul constă într-o matrice care detaliază procesele operaţionale, în mod standardizat, pentru a creşte nivelul de transparenţă în interiorul propriei organizaţii. Cel de-al doilea constă într-o evaluare a maturităţii proceselor implementate, care permite Xerox să standardizeze şi să măsoare eficienţa şi calitatea acestora. Cel de-al treilea element este un proces de planificare a ameliorării serviciilor (SIP).
Procesul de Evaluare a Maturităţii (The Process Maturity Assessment) este menit să identifice discrepanţele între modul actual de operare şi cele mai bune practici, definite potrivit Modelului. Acest proces ia în considerare diferite obligaţii contractuale şi scoate în evidenţă domeniile în care se pot aduce îmbunătăţiri.
„Acest model ne permite să automatizăm procesele de distribuţie a produselor noastre şi să ne îndeplinim obligaţiile contractuale la nivelul celor mai înalte standarde şi la calitatea pe care clienţii noştri o aşteaptă de la Xerox. Prin implementarea GSDM ne aliniem la standardele internaţionale, precum ITIL şi beneficiem de proceduri standardizate de lucru şi de costuri predictibile”, afirmă Răzvan Botezatu, Services & Strategic Accounts Director Xerox România şi Republica Moldova.


Timp de nouă luni, în urma implementării GSDM, o echipă a Xerox România a realizat propriul Manual de Proceduri pentru Conturile Clienţilor, acoperind golurile întâlnite pe parcurs şi construind un portal eficient pentru documentarea procesului.
Pentru implementarea acestui model de servicii, Xerox România a primit certificarea ISO/ IEC 20000-1:2005.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite