Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

„Networking & Telco Partners Meeting 2005“-Intalnirea anuala a partenerilor Omnilogic

18 Octombrie 2005



Gabriel Marin, Managing Director OmnilogicEra serviciilor de calitate


La „Networking & Telco Partners Meeting 2005” – intalnirea anuala organizata de OMNILOGIC cu partenerii sai – directorul general al companiei a declarat ca strategia marilor companii de IT&C trebuie sa sufere anumite schimbari pe termen scurt. „Trebuie sa propunem, impreuna cu partenerii nostri, solutii si servicii de calitate sectorului SMB, sector care cunoaste o dezvoltare ascendenta in Romania. Piata de networking este acum un segment important in industrie, avand in vedere ca, din punct de vedere al tehnologiilor, nu se mai anunta ceva revolutionar pentru urmatorii ani...”, spunea dl.Gabriel Marin. OMNILOGIC considera ca „marile afaceri” de tip „solutii enterprise” nu mai trebuie sa constituie prioritatea in acest business ci, mai degraba, o reorientare catre intreprinzatorii mici si medii. Acestia sunt foarte atenti la detalii, la performantele produselor si solutiilor pe care le vindem, dar mai ales la calitatea serviciilor pre si post sale. „Practic, acest lucru face diferenta intre OMNILOGIC si competitori: calitatea serviciilor, iar clientii nostri stiu si simt asta in economiile de costuri operationale pe care le realizeaza”, a adaugat dl.Marin.


Intalnirea din care au rezultat aceste idei s-a desfasurat la Cheile Gradistei, Moeciu, in perioada 16 – 18 septembrie. Reuniunea a depasit nivelul unei reuniuni de lucru, devenind o platforma de prezentare a unor strategii de piata, alaturi de cele mai noi tehnologii aparute la nivel mondial. Diferenta fata de alte intalniri similare a constituit-o, asa cum aratam mai sus, faptul ca Omnilogic a analizat, impreuna cu partenerii sai, posibilitatile de extindere a pietei de networking & telco, elaborand strategii si prognoze pe termen mediu si scurt.


Piata de Small&Medium Business: vector pentru urmatorii ani


Evenimentul a prilejuit prezentari ale noilor familii de solutii si orientari catre small & medium business (SMB) ale companiilor Cisco Systems, Nortel, Sony, Symantec, RAD Data Communications, SMC. Am remarcat, la sfarsitul celor doua zile de prezentari si dezbateri, ca toti reprezentantii acestor companii au insistat asupra potentialului imens al pietei SMB din Romania. „Networking & Telco Partners Meeting 2005“ a insemnat, pe langa posibilitatea de a afla tendintele si evolutiile pietei, un program intens de prezentari, sesiuni workshop, demonstratii live si diverse dezbateri generale.


Ca de obicei, OMNILOGIC a demonstrat ca anticipeaza anumite miscari ale pietei si, mai mult, reuseste sa isi adapteze extrem de rapid strategia de afaceri in acest sens. „A fi cu un pas inaintea altora este un principiu fundamental al cresterii in industrie. OMNILOGIC si partenerii sai au inteles acest lucru, iar prin aceasta intalnire anuala nu facem altceva decat sa consolidam relatia de exceptie pe care am construit-o cu partenerii nostri, astfel incat aceasta sa fie nu doar mai ampla, ci si mai solida“, ne-a declarat dl. Gabriel Marin.


Omnilogic: idei si strategii noi in permanenta


Desfasurata sub sloganul Omnilogic – „Convergent Networks As Facts“, se poate spune ca intalnirea de la Cheile Gradistei a adus, prin interventiile colaboratorilor si comunicarile partenerilor sai, idei si strategii noi pentru segmentul SMB din Romania. In cadrul sesiunilor de lucru, dar si in prezentarile sustinute, participantii au pus accentul pe dezvoltarea si impunerea unor servicii profesionale de calitate, serviciile fiind cele care pot face, in cele din urma, diferenta intre competitorii din industrie. „Nu mai este suficient sa-ti promovezi cu agresivitate produsele, solutiile si preturile. Trebuie sa oferim calitate prin serviciile noastre. Detinatorul unei afaceri e interesat sa inteleaga de ce o solutie este mai buna si mai performanta decat altele si vrea sa stie in ce masura banii investiti astfel ii reduc ulterior cheltuielile intr-un mod semnificativ“, a mai spus dl. Gabriel Marin. Discursul sau a cuprins o paleta de aspecte care, in opinia sa, influenteaza major activitatea din segmentul de vanzari si servicii: de la evidentierea unor trenduri la scara macro si pana la considerente privind schimbari care au loc in mentalitatea omului de vanzari. „Se trece tot mai pregnant de la vechea atitudine pasiva a fortei de vanzari la un mod de lucru proactiv, in care ne punem la dispozitia clientului cunostintele si competentele pentru a oferi solutii si rezolvari la probleme complexe. Se ofera implementari de sisteme complexe care au avantajul unor rezolvari globale si sunt privite prin prisma eficientei si recuperarii investitiei de catre client. Acesta astfel devine mai eficient, isi imbunatateste performantele, ramane in piata si nu doar primeste o rezolvare de moment sau face o carpeala. Un swich sau alt echipament pot fi oricand cumparate de utilizatorul final luand in calcul doar criteriul de pret al produsului. Noi trebuie sa identificam problemele clientului, sa „agresam” cerintele de business ale acestuia si sa-i oferim solutii durabile pe care beneficiarul sa le aprecieze nu neaparat dupa nivelul pretului, cat raportat la cresterea inregistrata in businessul propriu. De aceea, cuvantul „magic” in aceasta faza consider ca este „proactivitatea” echipei de vanzari”.


Acelasi mod de abordare l-au avut si responsabilii de vanzari prezenti la reuniune, care au venit atat cu noutati tehnice de ultima ora, cat si cu prezentari ale trendurilor de piata si marketing. O buna parte din expuneri s-au axat pe strategiile pe care echipele de vanzari trebuie sa le aplice rapid, atat ca urmare a evolutiilor tehnologiilor si ale businessului din piata de networking si telecom, cat si tinand cont de orientarile si repozitionarea firmei Omnilogic din ultimii ani, de la o companie de distributie catre pozitia de furnizor major de solutii IT&C.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite