Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Două game de managed services oferite de Total Technologies

24 Iulie 2011



Piaţa de echipamente hardware rugged dedicate aplicaţiilor barcode simple sau soluţiilor complexe de WMS, SFA, Asset Inventory etc. a fost martora unor schimbări radicale de formă şi conţinut pe parcursul ultimilor ani. Reducerea preţului pentru tehnologie industrială, conştientizarea beneficiilor aduse de soluţiile IT automatizate, investiţiile realizate pe plan local de multinaţionale, standardele impuse de Uniunea Europeană reprezintă doar câţiva dintre factorii ce au stat la baza escaladării cererilor cu privire la hardware rugged (industrial) specializat. Fie că discutăm despre banalele scanere pentru coduri de bare, despre imprimantele barcode de mare volum sau despre terminalele mobile de ultimă generaţie, asistăm la o creştere constantă a solicitărilor.


Amplificarea cererii a condus după cum era de aşteptat la o aglomerare în rândul furnizorilor, spaţiul liber din piaţă fiind ocupat de aşa-numiţii „box movers”, capabili să comercializeze hardware, dar lipsiţi complet de experienţă la capitolul servicii de reparaţie, întreţinere şi suport.


Anticipând această „evoluţie” inevitabilă a pieţei, Total Technologies – Platinum Partner Intermec – a investit resurse importante pentru a-şi delimita propriul avantaj competitiv, ce constă în serviciile oferite pre şi postvânzare. Vom prezenta, pe scurt, două game de servicii oferite de Total Technologies, având la bază parteneriatul de peste 15 ani cu producătorul american Intermec şi titlul de Centru de Service Autorizat local.


Prima gamă este compusă din serviciile concentrate la sediul Total Technologies (sau în cele 7 puncte de intervenţie), precum reparaţiile ad-hoc, reparaţii în garanţie standard şi contractele extinse de service (SLA), la care se adaugă suportul tehnic telefonic (first level support). Contractele de service garantează reparaţia echipamentelor într-un interval de 1-5 zile (în funcţie de contract) şi nu presupun alte costuri (piese sau manoperă) în afară de o taxă fixă anuală. Un avantaj major al contractelor de service premium este acoperirea reparaţiilor chiar şi în cazul daunelor accidentale provocate
de utilizator (similar CASCO), beneficiul evident fiind eliminarea surprizelor nedorite pe parcursul întregii perioade de exploatare a echipamentelor.


A doua gamă de „managed services” este reprezentată de suita software Intermec INcontrol Device Management, ce se instalează la sediul clientului, oferindu-i acestuia posibilitatea de a gestiona, urmări, diagnostica şi configura „remote” toate dispozitivele (terminale fixe şi mobile, imprimante fixe
şi portabile etc.) din reţeaua locală sau din teren.


Pentru informaţii suplimentare referitoare la serviciile şi echipamentele furnizate de Total Technologies, vă invităm să ne contactaţi la:
Tel: 0372.317.713, totaltech@totaltech.ro, www.totaltech.ro.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite