Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
DDR4 RDIMM
Medcenter
Raluca Komartin
Bogdan Ivan
PMI-ACP
Specialist solutii pentru mediu de birou Xerox România
Academia Româna
Fuji Xerox
Payten Paymens Solutions
Panda Managed Office Protection v503
HORIZON 2020
Universitatea Bucuresti
Unirea Shopping Center
WD My Cloud
Eveniment regional
XAPT
Otoscreen
Intel Corporation
studiu IDC si RSA
internet pe mobil
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia