Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
Scolala Nationala de Pregatire a Agentilor de Penitenciare Targu Ocna
IBM GTS
#536erban Zîrnovan
industria spatiala
plaut consulting
retele telecom
volum
sisteme propulsie inovative
internet pe mobil
eMag Talent Internship
Dosarul Electronic al Pacientului
transparenta
HP Trusted Advisor
Cisco Advanced Unified Computing Technology
Bogdanel Budeanu
SeeColors
mediu de afaceri
asistenta tehnica
marketing
plati electronice
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia