Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
USAMVB
ATEN KVM IP
Ingineria si Managementul Afacerilor
UVT
Enterprise Concept
Leo Apotheker
Rebranding
digitalizarea de procese
dezvoltare afaceri
SolvIT Networks
Innovation Awards 2015
oprire sistem informatic
NTT Com
Microsoft Exchange
Customer Experience Makeover Contact Center Style
Savage DDR4
Enea
Tech Data
Depozit
Green Light Group
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia