Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
inovatie tehnica
Dynamic Cube
Black Friday 2017
scoala criogenie
Samsung Galaxy S
Pproiector Home Cinema FullHD
a77
International Conference on Virtual Learning
Monika Kircher
RightNow CX Cloud Service
software gratuit
ELITE
studiu Market Watch
Orange Phone Credit
Dialogurile de la Bucuresti
Junior Achievement Romania
Teodor Ceausu
Ness Romania
National Instruments
AMD Project Loom
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia