Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
infrastructura convergenta
IFA 2014
G Data TotalCare 2010
retea
EPM
Fundatia Vodafone Romania
Bank of Cyprus
HP Enterprise Services
Extreme Light Infrastructure
World MicroMachine Summit
Best Networking
eficienta crescuta
Andrei Pitis
Canon LEGRIA HF M52
Astra Asigurari
prepaid
Topul firmelor
uKit
licitatii
Ministerul Educatiei si Formarii din Tunisia
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia