Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
Xound Pro
Ministerul Educatiei si Formarii din Tunisia
Piata terminalelor mobile
TechCrunch
Avira Protection Cloud
Colegiul Medicilor din Romania
SCCM
Punct de Contact Unic electronic
Video Wall
StartUp Europe
X2 Soul Xtreme
servicii web
Monty Widenius
IFA Berlin 2015
personalitati stiintifice
Stefan Paun
IMWorld 2014
Oracle Identity Management
BlackBerryQ10
Ael
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia