Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
Google RISE Awards 2015
achizitie sisteme desktop
PMBOK
filmare 4K
SoC
parole
INCAS
Uniunea Profesorilor de Informatica din Romania
Dynamics CRM 2011
ZyXEL PLA4231
diversitate organizationala
INCD Textile si Pielarie
ZebraPay
Centrul de Transfuzie Sanguina Bucuresti
Epson DURABrite Ultra
roboti
limbaj IT
Cyber-Ark
Samsung GALAXY S4 Active
Kinect
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia