Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
Canon Pixma
Kaspersky Anti-Virus 2012
ASUS Designo MX27AQ
program de afiliere
Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Veritas Access
CoreOptics
Novensys
Institutul Roman de Cercetari Polare
Evolutia piata IT in 2014
Pago
programe audiovizuale
Ministerul pentru Societatea Informationala
Samsung România
QQ Info Consult
retail online
Scaner mobil wireless
editare
unde gravitationale
Studiul IBM X-Force
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia