Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
F5 Networks
SAS Grup
Previziuni 2012
SAP Manufacturing Integration and Intelligence
MB Distribution
iulian costea
mBanking
Bitnet
Incubator de Afaceri Software
credite
VMware
Bogdan Balaci
Thomas Osburg
Raoul Ros
industrie geospatiala
ISO 9001
Universitatea de Medicina si Farmacie GrTPopa Iasi
Meetings
Statistica si Informatica Economica
ZebraPay
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia