Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
SAP ERP
Wallet Buzz
Marius Catalin Marinescu
Warehousing
printare fata-verso
Green Light Group
management de portofoliu
Legacy of Good
Solutii audio wireless
Dynamics
power BI
Iuliana Foalea
HTC One M9
piata serviciilor de acces si apeluri
Telecomunicatii si Tehnologia Informatiei
solutii retail
Media Framework
supraveghere IP
Centru de dezvoltare software
absolvente
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia