Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
PayPass
imageFORMULA DR-C125
sisteme ERP
LFP
Lumea Geospatiala 2015
Samsung Galaxy S5
Jon Garrison
Luxsoft
segmentul business
Programului Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice si se inscriu in Axa Priorita
Realitatea TV
DPD Group
Eurowings
edge computing
AIRBUS Helicopters
Daniel Preda
certificat digital calificat
Arduino
transport inteligent
TS-431P
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia