Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
Hotararea de Guvern nr84/2013
The Next Web
angajat cu potential inalt
GenAI
VMB Partners
serban cantacuzino
Pentalog
workfromhome
Todi Pruteanu
gestiunea spatiilor verzi
NVIDIA Maximus
hartie reciclata
Samsung Techonomic
Publi Cloud
Platforma dedicata angajatilor
How to Web Startup Spotlight
Openworld
Alianta Timisoara Universitara
sudura prin difuzie
proiect AHEAD
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia