Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
QNAP TS-x28A
CASB
ICAS
incercari echipamente electronice
materiale bidimensionale
Raluca Muller
management universitar
Nikon 1 V2
transfer de continut pentru telefoanele mobile
Internetul industrial
prim-contractor
seed funding
8670 Truck FEU
Tatra banka
SCCM
CMOS
AMD Radeon HD 7750
Oracle Partner Hub
Thales
Zebra Technologies
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia