Enterprise Applications >> CRM
Cele mai recente articole
Solutii
planificarea timpului
SNRI
teste de evaluare
STEP
Veronica Dogaru
Global Carrier Awards 2015
Windows 81
AMD SurRound House
lansari
Switch-uri Smart PoE
VivoTab Note 8
outsourcing
2012 Business Intelligence Platform Magic Quadrant
ANFP
Victor Popescu
Lynnfield
Samsung Smart Home
controlul parolelor
Ciprian Teleman
BlueCore Laser 2012
Cele mai vizualizate articole
CRM + Marketing relational = solutia fidelizarii clientului
Cum iti poti cunoaste mai bine clientii, obtinand de pe urma acestora profit maxim pe o perioada indelungata si cum ii poti retine sa nu plece la concurenta?
()
22 Septembrie 2007
Radu Ghitulescu
Eficienţa īn Call Center, cantitate sau calitate?
Criza economică afectează direct operaţiunile dintr-un Call Center, problemele reducerii costurilor şi ale creşterii eficienţei operaţionale fiind abordate preponderent doar din perspectivă cantitativă.
()
02 Mai 2010
Radu Ghitulescu
Sunt rentabile call centerele din Romānia?
Văzând cifrele de afaceri ale unora dintre call center-ele de pe piaţa românească putem spune că acest tip de afacere este încă profitabil.
()
26 Septembrie 2009
Luiza Sandu
CAS CRM adaugă Inteligență Artificială īn gestiunea relațiilor cu clienții
()
06 Octombrie 2022
Redactia